Skip to main content

Hoi ik ben B_2009 en ik ben 13 jaar zit nog maar in de eerste. En ik heb echt hulp nodig van iedereen. Want mijn vraag is "HOE VERSIER IK EEN MEISJE/MEID???         En zelf heb ik al moeite met contacten maken, dus hopelijk begrijpen jullie dan ook dat iemand verkering vragen nog moeilijker is. Als jullie hier een antwoord op willen geven dan zou dat heel fijn zijn.

Hey B_2009,

Ik ben zelf 13 en een meisje, dus ik ga je proberen te helpen. Als jezelf nog 13 bent moet je niet gaan focussen op meiden van 15. Die zien je simpelweg niet staan.

Probeer niet op random meiden af te stappen omdat je zo graag iemand wilt. Er komt echt wel een keer iemand op je pad en dan kun je beginnen met versieren. Je zou dan een praatje kunnen maken met diegene als je bijvoorbeeld in dezelfde klas zit. Kan over alles zijn: misschien over welke opdracht vandaag vervelend was op school. Zo laat je zien dat je haar ziet staan. En zo kun je uiteindelijk vragen om haar nummer. En als je een klassengroepsapp hebt, dan zou je haar al kunnen appen. Als je uiteindelijk om een relatie gaat vragen, doe dat niet via de app. Geloof me dat zorgt alleen maar voor problemen.

 

En weet je? Je moet niet gelijk verwachten dat het goed gaat in de liefde, misschien ziet dat meisje je niet staan of zo iets. Daar mag je verdrietig om worden als je daarna maar weer doorgaat. Want dat zal zeker niet de laatste keer zijn dat dat gebeurt.


Bedankt voor de tip.

Echt, bedankt!!!


Ben je bevriend:

  • Ga naar haar toe en vraag of ze wil afspreken
  • Vertel haar je je voelt over haar
  • Vertel haar dat je geïnteresseerd bent in een relatie en dat je graag wil weten of de gevoelens wederzijds zijn

Zegt ze nee:

Zeg dat je haar antwoord accepteert en graag vrienden wil blijven omdat je haar ook leuk vind op vriendschappelijk gebied

 

Zegt ze ja:

Vraag haar nog een keer uit en dan bijvoorbeeld om samen een film te gaan kijken, even ergens te gaan eten (snackbar is niet erg jullie zijn nog jong) of gewoon een leuk park uitzoeken om daar samen met haar te gaan wandelen en maybe een picnic of als je weet wat ze leuk zou vinden dat maar vraag haar niet wat zij wil doen want vaak vinden vrouwen het leuker als jij al hebt nagedacht over wat je zou willen

 

Nog nooit gepraat:

  • Zoek een van de personen die haar kent en die jij ook kent, ga daar mee praten en probeer via hem/haar in contact te komen met dat persoon
  • Geef haar een compliment over haar kleding of ogen of haar iets wat je oprecht meent
  • Na dat jullie wat gepraat hebben probeer op een vriendschappelijke manier naar meer te vragen zegt ze ja dan kan je verder nee ligt er aan welke reden als ze gewoon niet kan een andere datum als dat te snel is gewoon op school bijvoorbeeld een pauze door brengen
  • Leer elkaar wat kennen en ga na waarom je haar leuk vind en vertel haar dat na een weekje ofzo
  • Zeg dat je het leuk zou vinden om samen wat vaker wat te doen om elkaar beter te leren kennen
  • Vraag haar na een bepaalde tijd als zij ook meer open is over haar gevoelens of zij jou ook leuk vind en vraag haar misschien verkering en koop iets wat zij lekker vind, sommige meiden lussen geen chocolade of allergie, koop dan gewoon een knuffeltje of iets van jezelf zoals een knuffel die je kwijt kan
  • Vraag haar voor een volgende date als relatie

 

 

Jullie praten soms:

Een beetje een combi tussen vriendschap en nooit gepraat 

 

Hopelijk werkt het een beetje, dit is niet perse versieren gewoon laten weten dat je haar oprecht leuk vind en een relatie met haar ziet zitten. Ik denk dat je daar meer aan hebt.


W rizz hebben


Reageer