Vraag

Hoe vaak zien jullie je vriend(in)?

  • 4 September 2019
  • 5 reacties
  • 186 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoe vaak zien jullie je vriend(in)? En hoe denken jullie ouders erover?

5 reacties

mijn vriendin heb ik nu ongeveer 3 weken geleden voor het laatst gezien (19 augustus) en ik zie haar pas 6 oktober weer dus dat duurt ook nog even
daarnaast wonen wij op ongeveer een uur met de auto van elkaar af dus gaan we elkaar wel zo vaak mogelijk proberen te zien maar dat gaat lastig worden omdat zij wel school heeft en ik niet
In de vakantie zag ik mijn vriend 5x per week, en nu school is begonnen slapen we vaak het hele weekend bij elkaar, en zien we elkaar nog 2x doordeweeks.
Hoi
Mijn vriendin en ik zien elkaar 1x om de paar weken, want we wonen op 1 uur rijden van elkaar. Mijn ouders vinden dat prima, want die willen natuurlijk niet elk weekend 1 uur heen, maar ook terug rijden. ( grapje, die willen dat heus doen)De vriendinnen van mijn vriendin verklaren haar voor gek, maar zolang wij van elkaar houden is dat toch prima?
Ps; we zijn nu een jaar en een week samen
Heyo,

Ik zie me vriendin 6x per week. Omdat we dezelfde opleiding doen, en bij hetzelfde bedrijf werken. Als je bedoeld privé. Dan 1x. Dit komt omdat zij momenteel in een opname zit. Ze wordt naar school gebracht, en gaat met mij naar het bedrijf, als ze klaar is wordt er gebeld naar de GGZ en wordt ze weer opgehaald.

Alleen vrijdag mogen er een paar vrienden komen.

Mijn ouders vinden het prima, ze is mijn vriendin, dus mag ik zovaak er naar toe als ik zelf wil.
De ouders van me vriendin vinden het helemaal geweldig. Elke vrijdagavond vertellen ze weer hoe ongelofelijk blij ze zijn dat ik haar blijf steunen, ook nu het wat minder gaat.

See ya!
Spookyzx.
helaas alleen in het weekend, ik zou graag ook doordeweeks willen afspreken maar ze heeft het daar te druk voor/ is dan moe

Reageer