Vraag

Hoe start je een gesprek met een meisje?

  • 19 October 2020
  • 20 reacties
  • 513 Bekeken

Reputatie 1
Badge +3

Hoi, 

 

Ik heb vandaag geprobeerd een gesprek te starten maar het lukte niet helemaal. 

 

Heeft iemand tips?

 

 

Groetjes, Meneer incognito


20 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hi Meneer incognito!

Ik zou een gesprek beginnen met een simpel: Hey, hoe gaat het? Dan zou ik gaan praten over iets wat ze leuk vindt. Bijvoorbeeld als ze series kijken leuk vindt zou je kunnen zeggen: Heb je het nieuwe seizoen van Lucifer al gezien? Ik heb gehoord dat ze hem heel goed gemaakt hebben

Succes!

XOXO

~BreezyOcean

Vraag hoe het gaat, wat ze doet, dat je een keertje zou willen bellen/facetimen of afspreken! 
succes!!

 

wat ik altijd leuk vind is als jongens kleine details herinneren en er nog over na vragen. Zoek iets wat jullie gemeen hebben en vraag daar af entoe hoe dat nog gaat en miss kunnen jullie datgene een keer samen doen… Op tiktok kun je ook veel van dit soort tips vinden btw :)

Reputatie 1
Badge +3

Maar gaat ze dan niet denken waarom ik het vraag en toen ik het probeerde kwam er stilte. 

Reputatie 1
Badge +3

En zou ze het niet raar vinden?

 

Reputatie 1
Badge +3

En ze gaat ook met andere jongens om

 

Hey,

Dat ze met andere jongens omgaat is toch heel normaal. Ik bedoel ze is vrij om te kiezen met wie ze omgaat en als zij het gezellig vind met die jongens waarom niet. Je kan ook een vriendschap of een band hebben met een jongen en dat die je vriend is. Maar dan niet in de zin van verliefdheid of verkering. Dus daar zou ik me niet zo druk om maken. Misschien ben je eigenlijk een beetje jaloers?

Ze kan denken waarom je het vraagt en dat ze het raar vind, maar dat ligt meer aan haar dan aan jou. Niet geschoten is altijd mis! Ik zou het gewoon proberen, aan het begin is het misschien ongemakkelijk, maar gewoon doorzetten. Dan zie je wel waar je uitkomt!

Successs,

Xx Simply Me

Reputatie 1
Badge +3

Ik ben niet jaloers maar ik vind het lastig want ik ben altijd. Stil

Hey,

Ja ik snap dat het dan heel lastig word. Maar je kan zelf ook oefenen om meer te praten. Heb je dingen waar je makkelijker over praat of iets wat je leuk vind? Dan is het makkelijker om een gesprekje te houden. Of heb jij iets gemeenschappelijks met dat meisje waar je over zou kunnen praten?

Het geeft ook helemaal niet als je vaker stil bent dan dat je veel praat. Dat is echt niet erg. Als dat bij jou hoort of als jij zo bent is dat oke. Ik denk zelf ook niet dat je altijd maar hoeft te praten, maar dat je in stilte ook samen kunt zijn en een harmonie vormen. Maar ja, nu zul je toch echt die stap moeten zetten:)

Succes,

Xx Simply Me

Reputatie 1
Badge +3

We zijn beide heel slim. Maar hoe moet ik dan de eerste stap zetten?

 

Reputatie 1
Badge +3

En met welke zin moet ik starten en gaande houden? 

Hey,

Hier wat linkjes naar sites met heel veel tips. Ik kan zelf ook wat verzinnen, maar ik zou eerst dit rustig doorlezen. Ik denk dat je dan al een heel eind verder komt:)

https://www.attractiongym.nl/gesprek-beginnen/

https://nl.wikihow.com/Een-gesprek-beginnen-als-je-niets-hebt-om-over-te-praten

https://www.versiercoach.nl/gesprek-beginnen-starten/

Succes,

Xx Simply Me

Reputatie 1
Badge +3

Maar zal ik een gesprek starten via whatsapp of in RL? 

Hey,

Dat is denk ik maar net wat je zelf fijn vind.

Zelf zou ik het een beetje ongemakkelijk vinden als een jongen mij zomaar zou appen. Dus als ik je een tip mag geven zou ik wel eerst in real life met haar praten en dan bijvoorbeeld smiddags gaan appen of een dag erna.

Heb je de linkjes gelezen? want daar staan echt nuttige tips voor jou in. Ook over Whatsapp enzo.

Succes,

Xx Simply Me

 

Reputatie 1
Badge +3

En ik heb al geprobeerd te praten maar toen viel het stil

Reputatie 1
Badge +3

Ja ik heb ze gelezen

 

Reputatie 1
Badge +3

Maar ik ken haar en we zitten met de klas in een groepsapp

 

Hey,

Volgens mij vind je het heel lastig! Maar dat geeft helemaal niks. Goed dat je hier op het forum je ding kan delen en tips kan vragen.

Het is niet heel erg dat het stilviel denk ik. Voor jou heel moeilijk, maar je moet elkaar eerst nog een beetje leren kennen. Dus het zal in het begin nog niet zo soepel gaan.

Het kan misschien helpen als je praat terwijl je bezig bent. Dus een rondje loopt of een sport doet of weet ik veel. Wel iets dat je aandacht voor haar hebt. Maar het is misschien iets minder ongemakkelijk dan dat je samen stil zit. Je kan dan bijvoorbeeld ook over je omgeving praten. Over de natuur en weet ik veel. Dan is het vast makkelijker om een gesprek te beginnen en valt het misschien minder snel stil.

Verder zou ik je dus even inlezen en misschien zelf nog verder rondzoeken op internet voor tips en gespreksonderwerpen. Want dat kan ik niet voor jou invullen.

Succes,

Xx Simply Me

Reputatie 1
Badge +3

Maar hoe praat ik met haar als zij altijd bij haar vriendinnen zit en altijd jongens om haar heen heeft? 

Reputatie 1
Badge +3

En ik ken haar al 6jaar

Reageer