Beantwoord

Hoe start ik een gesprek met mijn crush op DM?

  • 2 July 2019
  • 8 reacties
  • 882 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi iedereen, ik zit met een probleem; namenlijk ben ik sinds een half jaar echt heel erg verliefd geworden op een meisje, ze is een jaar jonger dan mij (14) en ik ken haar van het volleyballen. nu heb ik haar ge DM'ed maar na een kort gesprek weet ik nu niet meer waarover ik moet praten. Verder ben ik heel bang dat ze me niet leuk vind, omdat ik simpelweg altijd wordt afgewezen (tot nu toe). Heeft iemand tips hoe ik een gesprek kan starten, en een keer iets af kan spreken met haar, zonder daarbij afgwezen te worden?
icon

Beste antwoord door Anonymous 2 July 2019, 18:24

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Zelfs al wil ik een meisje worden, ik had toch een halfjaar of langer een crush op een meisje. Als je haar dm't op instagram zou ik gewoon gaan reageren op haar verhaal, en daar dan een gesprek uit halen. Ook typte ik wel eens extra wat random letters zodat ze ging vragen wat dat was en dan zei ik 'foutje'. Daar kun je dan ook weer een ges
prek uit halen. En haar een keer complimenteren met een goeie actie met volleybal is ook niet verkeerd.

Gr. Iwemw
Reputatie 3
Badge +3
Zelfs al wil ik een meisje worden, ik had toch een halfjaar of langer een crush op een meisje. Als je haar dm't op instagram zou ik gewoon gaan reageren op haar verhaal, en daar dan een gesprek uit halen. Ook typte ik wel eens extra wat random letters zodat ze ging vragen wat dat was en dan zei ik 'foutje'. Daar kun je dan ook weer een ges
Ja, ben je goed bevriend met haar vriendinnen? Niet te veel met ze omgaan, omdat ze dan kan denken dat je op hen bent.

Je kunt ze vragen wat zij leuk vind.
hey haar vriendinnen weten het, althans een paar, is het een idee om gewoon es te informeren wat ze leuk vind etc.
Hey,

Niet meteen afspreken, want ze kent je nog niet goed en als iemand jou vraagt om ergens naar toe te gaan, heb je er ook niet meteen zin in, toch? Omdat je lekker lui op de bank Netflix kijkt, bijvoorbeeld.

Je moet eerst goede vrienden worden, zodat jullie band vanzelfsprekend is. Praat gewoon met haar zoals je met een normale vriend zou praten en spreek dan af.

Groetjes,

Geen_Naam
Hey geen_naam,

Ik weet idd dat ze single is en ik ken haar al erg lang, ze is namelijk het buurmeisje van een oude schoolvriend van mij. Ik wil wel graag een keer iets af spreken, maar hoe moet ik haar dan benaderen? Moet ik gewoon vragen via DM of ze iets wil gaan doen, of op een andere manier. (wat wel moeilijk zal gaan, omdat ik haar waarschijnlijk de hele zomervakantie niet zal zien.

Groetjes,

Een hopeloze jongen
Hey,

Weet je al of ze single is? Zo niet, dan moet je betere vrienden worden. Praat gewoon over van alles, waarover je ook met je vrienden over praat. Praat over volleybal, bijvoorbeeld. Over hoe goed je de tegenstander vond en hoe goed je haar vond. Complimentjes zijn altijd goed bij meiden, tenzij ze over borsten gaan.

Spreek eens af. Bel bijvoorbeeld samen of ga naar de bioscoop.

Groetjes,

Geen_Naam
Het zou fijn zijn als ik snel een reactie kan krijgen, omdat ik eigenlijk de zomervakantie wil gebruiken om haar de mijne te krijgen.

Reageer