Hoe oud was je toen je voor het eerst tongzoende?

  • 11 February 2015
  • 44 reacties
  • 1921 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Tell meeeee!

44 reacties

Ben 17 nog nooit xD
Ben 15 en nog nooit gedaan
14, een paar maanden geleden
Ik ben nu 15 en dat was toen ik 12 was 😳
Ben 15 en nog nooit 😛
ben nu 13 en nog nooit gedaan 😛
Mijn eerste tongzoen was toen ik 11 was.
Was niet echt een romantisch iets. Ik was op een feestje van een klasgenoot en ik werd gedwongen met een andere 'nerd' te zoenen, anders kon ik vertekken (ik had nog geen telefoon) dus dan kon ik niks. 

Ach ja, ben nu 17 en heb daar inmiddels al wel meer ervaring mee, maar de eerste keer was dus niet zo geweldig voor mij.
16, gisteravond hahah ????
11 jaar en toen lag ik in bed met dat meisje (zij was toen 17... echt erg maar ja hahaha ik vond haar te knap), maar ik was te jong voor seks duidelijk
13 was de eerste keer tongzoenen voor mij
Ik nog niet :s
18 dagen voordat ik 15 werd, dus was nog Net 14.
Ik ben 14 en heb het nog nooit gedaan
18 en toen was ik veel te dronken en nu heb ik er heel veel spijt van. vooral omdat ik een week later met een veel leuker meisje had gezoend :s. Dus niets overhaasten 😉.
13 maar die jongen had lange haren:(
ik ben nu 17 en zoende op mijn eerste toen ik 15 was. super akward en heel slecht natuurlijk. maar nu al meer ervaring. dusja..

hoop dat je er iets mee kan

groetjesssssss.
15, maar ik had al een jaar een vriendje :$:$ xxx
12 jaar . Ben nu 14
14 hahaha, ik ben nu 16.
Ik was 15. Het stelde niet veel voor.
13 was echt super slecht hahaha maar k ben nu 15 en veel beter:o
14 op n feestje haha ik vond t zo vies
13 nog nooit 😃
ik was 9 denk ik, ik ben nu 15, het was niet romantisch ofzo. We zouden stief broer en zus worden en we sliepen elke dag samen op 1 kamer, we wouden denk ik gewoon weten hoe het is enzo. (ik vond het maar vies)
Haha ik was 14, weet het nog heel goed het was bij een vriend van ons midden in de straat vet onhandig onze fietsen zaten in de weg ik wou naar huis gaan en hij ook. Normaal gaven we elkaar dan gewoon een normale kus op de mond, maar onze vrienden zaten ons en met name hem een beetje op te jutten van ja ga dan zoenen blabla. Het kwam dus mede door groeps druk, maar anders was het er uit eindelijk toch wel van gekomen óók zonder hun hulp 😛

Reageer