Vraag

hoe oud is te oud voor een relatie?

  • 14 July 2022
  • 6 reacties
  • 103 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4
  • Praat goed mee
  • 155 reacties

Ik heb laatst een meisje ontmoet online waar ik een crush op heb gekregen ze zegt dat het nog niet wederzijds is maar dat ze me wel graag wil leren kennen en dan miss meer. Maar hier dus de proberen

  1.  Het is online
  2. Ze is 17 en ik maar 13
  3. ken ik haar goed genoeg om een crush op haar te hebben

dat was het eigenlijk wel hoop dat iemand advies heeft. 
 

xxx Lucky 


6 reacties

Ik denk niet dat dit iets wordt.  Ik ken echt geen meisje van 17 die met een jongen van 13 zou gaan.  Is nog strafbaar ook. 

Reputatie 5
Badge +4

@Mimo  vanaf je 18 is het pas illegaal

Reputatie 2
Badge +1

Ik denk niet dat het gaat lukken maar je kan het proberen.  

Reputatie 2
Badge +1

Hoi,

je zegt dat zij 17 is. Je zegt ook dat ze je eerst beter wil leren kennen voordat jullie iets gaan doen. Dat betekent dat als jullie allebei helemaal verliefd op elkaar zijn, zij waarschijnlijk al (bijna) 18 is. Dan is het dus illegaal. Mijn advies is: als het kan, blijf vrienden, want dat is niet illegaal, en als je dat niet kan omdat je dan toch verliefd op haar word, stop het contact dan. Dit is mijn advies, en ik hoop dat dit je helpt!

groet, Jackie

Reputatie 5
Badge +4

Oké ik merk dat ik een beetje weinig info heb gegeven 😅. Ze is net 17 geworden, en ze zei dat ze me nog niet goed genoeg ken om leuk te vinden. Heb trouwens nog steeds een crush op haar hoop dat ik er over heen kom 😭

 

xxx Lucky 

Jullie zijn wel allemaal van het kan niet, etc. Het is maar edating. Zoveel is er nou niet verkeerd met edaten met een 4 jaar ouder meisje.  '’I love you so much <3'’ en een videocall als je mazzel hebt, verder gaat edating meestal niet. Je moet er wel ff zeker van zijn dat ze echt diegene is dat ze zegt dat ze is, want catfishes zijn best wel een groot probleem op het internet. Maar verder, niks mis mee. 

Reageer