hoe moet je zoenen

  • 26 May 2022
  • 4 reacties
  • 247 Bekeken

Badge

Hey,

ik ben Maria en zit in de 3e

ik heb nu dus een maandje al een vriend en ik zou hem wel graag een keertje willen zoenen, alleen ik heb dit nog nooit gedaan en ik ben bang dat als ik het fout doe hij mij niet meer leuk vind…we hebben al bijna een keer gezoend alleen durfde ik toen nog niet. Hij heeft het ook nog nooit gedaan. Weet iemand mischien hoe je moet zoenen en wat je dan met je handen moet doen enzo? En kun je zoenen met een beugel?

lieve groetjes mij❤️


4 reacties

hey, 

er is niet echt een regel hoe je moet zoenen, dit voel je vanzelf aan. 

Ik snap dat je dit spannend vind en zou dit daarom ook bij jouw vriendje aangeven, gewoon zeggen dat je het nog spannend vind en dan houd hij daar vast wel rekening mee! 

en als hij je niet meer leuk vind na het zoenen verdien je sowiso een jongen die daar geduldig mee is! 

Reputatie 1
Badge

Heyy girl,

 

Het gaat vanzelf en is stukken makkelijker dan je denkt, het gaat gewoon vanzelf. Je kan je handen eigenlijk overal doen. Bijvoorbeeld op zijn heupen, schouders, wangen of in zijn haar. Het maakt niet zoveel uit. Denk er niet teveel over na. Misschien kan je ook wel het een en ander googelen, dat deed ik zelf voor mijn eerste zoen. Maar het stelt echt helemaal niks voor. Maak je geen zorgen :) Komt goed! Doe het niet als je je er niet goed bij voelt. 

 

Have fun!

Reputatie 3
Badge +2

Als jullie allebei een beugel hebben is er vlgm wel kans dat het vast komt te zitten😬

Reputatie 6
Badge +7

Zeg tegen hem ongeveer wat je hier schrijft. Dat je onzeker bent en ongerust dat hij je niet wil.  

100% gegarandeerd dat hij zal zeggen dat dat écht niet gebeurt. 

En dan kun je voorstellen om het te proberen.

 

Als je zoiets durft te zeggen laat je daarmee zien dat je je bij hem veilig genoeg voelt om je onzekerheid te laten zien. Dat is echt heel erg lief. Hij zal het erg waarderen!

 

Reageer