Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Vraag

Hoe moet je zoenen?

• 16 december 2017
  • 13 reacties
  • 594 Bekeken

Kan iemand mij alsjeblieft helpen hoe ik moet zoenen en hoe ik het romantisch kan maken willen er alsjeblieft meerdere mensen reageren dan heb ik meerdere reactie
Alvast bedankt

13 reacties

Zoenen doe je als volgt:

Pak je linker of rechterhand. Hiermee ga je “zoenen”. Eerst geef je een of twee kusjes op je hand. En laat daarna voortzichtig je tong naar binnen glijden. Je gaat niet meteen als een gek rondjes draaien met je tong. Maar je pakt het juist rustig aan. Probeer je tong zoveel mogelijk te ontspannen. Zo word je tong zo zacht mogelijk. De techniek: probeer een lekkere vibe te vinden. Het liefst beweeg je tong van boven naar onder, of van onder naar boven.

Successs!
Reputatie 2
Badge +13
Hi trillingen,

om te beginnen, ik weet niks van meisjes, want ik doe het alleen met jongens en ik ben een jongen 🙂, maar er zal wel niet zoveel anders zijn, toch? Als je verliefd bent?

Nou ja, here we go.
Eerst gewoon een beetje gezellig maken enzo, dat zal wel lukken toch en dan moet je een beetje naar die eerste move toe. Wat ik dan doe bij die jongen die ik leuk vind, is dat ik hem aankijk en vaak staan we erbij, omdat ik de eerste kus meestal geef voor een afscheid en dan sta je al zo'n beetje. Maar het kan ook zittend natuurlijk. Dus ik kijk hem aan en dan zeg ik "heb ik al gezegd dat ik je leuk vind?" en dan erbij glimlachen, maar dat gaat vanzelf bij mij en dan nog een keer "ik bedoel dus niet gewoon leuk, maar echt leuk hè" en dan raak ik met 1 hand zijn gezicht aan, zo'n beetje over zijn wang strelen en dan ga ik met mijn hoofd dichter bij zijn hoofd en ik blijf in zijn ogen kijken en dan gaat mijn andere hand ook naar zijn gezicht en pak ik zijn gezicht tussen mijn handen en dan geef ik hem een klein kusje op zijn mond en dan even mijn hoofd terug en kijk ik hem weer aan en als hij het ook leuk vind, ja dan kan het echte kussen beginnen. Eerst misschien nog gewoon een keertje op zijn lippen en dan voel ik meestal wel of hij wil tongen en ja, dat gaat vanzelf. Dat voel je wel een beetje aan de reactie. Als hij schrikt dan stop ik of doe ik alleen nog kusjes en niet tongen, dus niet verder gaan dan hij wil op dat moment. Je wilt niet te snel gaan en het verpesten. Je kunt een volgende keer altijd verder gaan met tongen.

Ook al zou het de eerste keer zijn voor je beste vriend, het gaat soort van automatisch. Volg je gevoel.

Mijn armen heb ik meestal om zijn schouders/nek tijdens het tongen of om zijn middel of op zijn kontje of onder zijn t-shirt , maar ja, je moet niet gelijk te ver gaan, dus wel even uitkijken wat je doet. Ligt er ook een beetje aan waar hij zijn armen/handen heeft. Zoiets?

Je kunt ook kijken op deze site https://www.sense.info/liefde-en-relaties/verliefdheid-en-versieren/zoenen
Het is trouwens sws een leuke site met veel info https://www.sense.info/
Je kunt er ook vragen stellen over van alles en nog wat https://www.sense.info/hulp-advies

Heb je al een leuke jongen of meisje op het oog en voor wanneer staat het gepland?

Veel plezier/

Groetjes,
M&M's
Badge +3
De ene site zegt dat je rondjes moet draaien met je tong, de andere zegt juist van niet. Dus ik zou er gewoon zelf wat van maken.

En over het moment zelf, gewoon plotseling je hoofd naar haar toe brengen
Ja maar ik wilde eigenlijk meer weten hoe ik moet zoenen met een jongen (ik ben een meisje) want hij wil graag zoenen met mij en ik met hem alleen ik weet er niks van dus heeft iemand miss een paar tips hoe ik alles kan doen?
Reputatie 2
Badge +13
@trillingen,

ja, volgens mij heb ik dat uitgelegd. Trouwens, ik denk dat er sws weinig verschil is tussen zoenen tussen 2 jongens, 2 meisjes of tussen een jongen en een meisje.
Heb je op de linkjes gekeken naar de sense website?

Groetjes,
M&M's
Ja maar heeft iemand anders nog tips voor mij

Dan heb ik zeg maar meer keuzes die ik kan uitproberen op mijn vriendje dan
Reputatie 2
Badge +13
OK, wat jij wil, geen dank.
Veel plezier iig.
heeft iemand anders nog extra tips voor mij!
@M en MS
Inderdaad het maakt geen verschil. Ik wil ook graag de eerste kus met mijn vriendje, alleen is hij heel verlegen.. ik heb al gehoord van mensen dat je het moet doen op het moment dat je er je heel zeker bij voelt. Niet op dat moment zoeken maar gewoon op je laten afkomen. En met een kus kan je toch niet veel verkeerd doen? Gewoon je zelf blijven meid! Succes
Cayennepeper.R
Ik ben bang dat ik hem bijvoorbeeld niet durf te zoenen en hij mij niet en ja dat t dan straks super akward word weet iemand iets hoe ik hem kan zoenen?
@Trillingen, uhm weetje, misschien als jullie afscheid van elkaar ofso nemen. Roep hem even na de les/toetsen/examens en praat met hem, vraag bv of hij in de vakantie wil afspreken. Zo heb je een onderwerp al en knuffel hem eerst en kijk dan hem aan en als jullie zo oog in oog staan kus hem dan. Dan kan er niet echt iets akwards gebeuren want hij ziet het niet aankomen en geloof me hij zal blij zijn. Vanbinnen is hij een feestje aan het vieren haha.
Maar hoe moet ik hem dan zoenen ik heb nog nooit gezoend

Reageer