Vraag

hoe moet ik zoenen ???!?!

  • 3 August 2020
  • 3 reacties
  • 137 Bekeken

Badge +3

Ik heb denk ik een probleem. Ik heb net een vriendje gekregen en ik zou graag met hem zoenen en hij wilt dat. Maar ik kan niet zoenen! Ik weet niet hoe het moet en heb het overal gezocht maar ik weet nog steeds niet hoe .


3 reacties

Ervaring is de enige manier waarop je het kan doen of leren te doen. Wees vooral niet bang om het niet te kunnen, want dan komt het er ook nooit vanĀ 

Reputatie 3
Badge +3

Wat hier boven ook al word gezegt, kan je het het beste leren van het gewoon doen. Ik hen 1 tip boor je, ga niet met je tong naar buiten naar hem toe.

Hey, dit is mijn tip! Knuffel een beetje als jullie samen zijn, laat een beetje los met jullie armen nog steeds wel losjes om elkaar heen kijk elkaar diep in de ogen en voel de emoties, doe je hoofd langzaam dichterbij. HetĀ beste is als je je lippen nu een heel klein stukje van elkaar af hebt, dus niet gesloten. Doe je ogen dicht als je hem bijna zoent. Jullie lippen zitten nu op elkaar en je kan nu een beetje zacht bijten en zuigen. Ga mee met de bewegingen van zijn lip en alles gaat perfect, succes!

Reageer