Vraag

Hoe moet ik het uitmaken?

  • 14 October 2020
  • 8 reacties
  • 78 Bekeken

Badge

Hey ik heb nu al 7 maanden een relatie met een jongen die bij mij op de handbal zit. Ik wil het nu uitmaken alleen vind hij mij nog heel leuk ( ik zie hem meer als vriend hij is wel heel aardig). Ik kan het niet echt face to face uitmaken omdat de trainingen afgelast zijn. Is het dan nog steeds erg om het over Whatsapp te doen? 


8 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hi!

Kan je het echt niet uitmaken face to face? Misschien kan je vragen of hij even wil afspreken omdat je met hem wil praten. Als dat lukt moet je duidelijk zijn. Zeg eerst dat je het wil uitmaken. Dan komen de redenen en excuses wel. Ze dan bijvoorbeeld: "Ik wil het uitmaken. Ik vind je nog wel heel aardig maar ik ben niet meer verliefd op je. Ik hoop dat we nog vrienden kunnen blijven. (als jij nog vrienden wil blijven) Geef hem ook geen valse hoop. Zeg niet dat je misschien later nog iets met hem wil als dat niet zo is. 

Als je het echt niet uit kan maken face to face,schrijf dan een brief. Dat is beter dan een appje. In die brief kan je hetzelfde opschrijven als wat je zou zeggen als hij voor je stond.

Ik wens je veel succes!

XOXO

~BreezyOcean

Badge

Heyyy,

Bedankt voor je reactie het helpt, enige sugesties wat ik in de brief kan schrijven? Ik zou het best face to face willen doen,  maar dan ben ik ook bang dat ik het niet durf en dan maar niet doe.

Reputatie 3
Badge +3

Hi!

Misschien kan je schrijven:

Beste (naam) 

Laat ik maar meteen straight to the point gaan: ik wil het uitmaken. 

Begrijp me niet verkeerd, je bent echt heel aardig maar ik ben gewoon niet meer verliefd op je. Ik hoop dat we nog vrienden kunnen blijven. 

Met vriendelijke groet

(Jouw naam) 

Of zoiets. Neem de tijd om het echt goed uit te leggen. Ik weet niet of je goed bent in het uitleggen van je gevoelens maar probeer het goed uit te leggen. Daar heeft hij recht op

XOXO 

~BreezyOcean

Misschien kan je naast de suggestie van BreezyOcean ook uitleggen dat je dankbaar en blij bent met hem als vriend, maar dat je geen verkering meer wilt, maar als gewone vrienden wilt zijn. En dat je zegt wat je in hem waardeert en wat jullie relatie heeft gebracht en waarom je het nu uitmaakt, maar dat als hij het ook wil je wel contact wilt houden/vrienden blijven.

Dat is misschien net iets persoonlijker. Wel wat moeilijker, maar wees jezelf en neem je tijd. Ik denk dat als je eenmaal in gesprek of aan het schrijven bent dat de woorden dan vanzelf wel komen. Dus ik zou er gewoon aan beginnen.

Succes,

Xx Simply Me

Badge

Hey,

Echt bedankt het helpt echt!

Fijn, gelukkig dat je het hier kon delen en mensen je kunnen helpen!

Mag ik vragen hoe je het gaat doen of heb je het al gedaan?

Je kan desnoods ook een brief sturen dat je hem wil spreken, maar dat het lastig is omdat je hem nu niet ziet maar of je dan dus een x kan afspreken. Maar ja je kan dan ook appen fzo dus ja..

Maar heb je al iets gedaan gezien je zei het helpt echt?

Xx Simply Me

Badge

Hey,

Ik heb uiteindelijk een persoonlijk appje gestuurd en hij zei da hij het zelfde gevoel had,  dus dat was fijn. We hebben afgesproken om gewoon vrienden te blijven.

Bedankt voor alle tips

Reputatie 3
Badge +3

Hi!

Fijn om te horen dat het goed ging!

XOXO 

~BreezyOcean

Reageer