Vraag

Hoe moet ik afspreken?

  • 14 October 2018
  • 3 reacties
  • 90 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

zoals je aan de titel ziet vind ik iemand leuk. Ze zit op een andere school dan ik (best dichtbij) we zitten allebei in de derde klas en we kennen elkaar wel redelijk goed. Nu heb ik het niet vertelt dat ik haar leuk vind maar dat zou ik wel willen doen maar niet op app dus ik wil graag afspreken hoe zou ik dit het beste kunnen doen. Trouwens ik wil echt weten of ze iemand leuk vind want anders is het awkward als ze al een crush heeft hoe zou ik dit het beste kunnen vragen of te weten komen. Trouwens ik ben 14 . Ik verwacht tips. Bedankt๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€. (Bij mijn vorige forum heb ik niet veel meegekregen dus hier een repost)

3 reacties

Kun je haar , gezien je haar nummer e.d. al hebt, geen berichtje sturen met daarin een voorstel om iets te gaan doen?
Ik neem aan dat je dan , als je met haar in gesprek bent, terloops kunt informeren naar haar liefdesleven.
Beste anoniem_1. Het is bet moeilijk of af te spreken je kan haar telefoon nummer vragen en appen om iets te gaan doen . Groetjes annoniempo
Hy!

Tja... Verliefdheid is af en toe lastig dan wil je ook echt weten of die persoon, je kan op school vragen om af te spreken, of vraag het op app om af te spreken, je kan ook een briefje in haar kluis doen?
Ik weet nog toen ik verliefd was op een jongen van school heb ik uiteindelijk op 14 Februari een Roos en een kaart met mn nummer erop gezet en iemand anders geef dan aan de leerlingen. Uiteindelijk heb ik me maar opgeven want wist toch al dat het niks werd. Maar hij werd toen op mij toen ik niet meer verliefd was.

Kijk wat je wilt doen dan succes

xoxo

Reageer