Vraag

hoe maak ik het minder ongemakkelijk

  • 12 July 2019
  • 4 reacties
  • 117 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey iedereen, ik heb dus fix of flow hoe je het wil noemen met een meisje, maar we praten vaak alleen via snap en app, in het echt gaan we ook wel leuk met elkaar om maar het voelt gewoon nog zo ongemakkelijk. Wie heeft tips, om het minder ongemakkelijk te maken. Bijvoorbeeld wat leuk is om te doen ofzo, alvast echt bedankt!

4 reacties

Hoi,

Geen disrespect naar andere mensen (Jullie doen het geweldig) Maar je denkt er teveel over. Je kunt awkwardness niet echt "veranderen" naar mijn mening. Iedereen kan lol hebben, je hebt tenslotte vrienden waar je je niet ongemakkelijk voelt, correct?

Nou, wees jezelf. Behandel haar als een vriendin van jou. Denk er niet teveel aan, als ze je bijv op "read" zet. Wees niet bang, het komt goed. Als je jezelf bent wordt het vanzelf niet meer ongemakkelijk.

Succes, en ga ervoor! Ik ga duimen :)

-Robin
Echt bedankt jullie!
Het lijkt mij het beste om gewoon meer samen te gaan doen, zodat je een beetje aan elkaar went, bij wijze van spreken.
Overleg dan met haar wat je dan gaat doen.
Jullie moeten het beiden namelijk leuk hebben.
Ik kwam toevallig een filmpje tegen gisteren over hoe je awkwardness verandert in een betere situatie: https://youtu.be/_PZKok5_KVA

Als jullie vaak via chat praten, kunnen jullie ook eens bellen of videobellen. Dan horen jullie elkaars stem en is het minder awkward dan in het echt, maar komt het wel dichterbij. Als jullie dan buiten chats praten, is het normaler.

Vraag eens hoe het gaat in het echt of praat over dingen waar jullie in chat ook over praten.

Groetjes,

Geen_Naam

Reageer