Hoe maak ik duidelijk wat ik wel en niet wil?

• 13 april 2014
  • 4 reacties
  • 273 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een klein probleempje, ik heb bijna 4 maand met mijn vriendje (hij is heel zachtaardig, soms best wel een softie 😉 en hij is vooral erg voorzichtig. Totaal geen stoerdoen persoon of iemand die super populair is ofzo) en we zijn al best ver kwa sex enzo. We hebben het nog niet gedaan maar voor de zekerheid heb ik condooms gekocht - je weet maar nooit - en dat weet hij ook. Maar het zou dus kunnen dat we t over een paar week dus echt gaan doen, maar toen ik er gister over nadacht merkte ik dat ik het eigenlijk nog helemaal niet wil. En dat ik het best eng vind enzo. Een vriendin van mij heeft het al gedaan met dr vriendje en helpt mij dus ook met te zeggen dat het niet heel eng is en het best natuurlijk gaat (de rest wat ik en me vriendje gedaan hebbe ging ook natuurlijk enzo heel normaal en fijn,) maar na dus al half duidelijk gemaakt te hebben dat ik het wel wil. Wil ik het opeens niet of iniedegeval of even wachten. Iemand tips over hoe ik dit aan moet pakken, want ik vind het best eng enzo...

4 reacties

Als je het gewoon tegen hem zegt zo van he wat we nu doen vind ik oke maar ik wil nog niet verder dat snapt hij echt wel

Succes koentje
Condooms zijn er in alle maten kleuren smaken en ga zo maar door maar dat terzijde. (Mis even laten meten ) hm... Lastig zo te horen. Ik denk dat je goed naar je eigen gevoel moet luisteren in deze situatie. Niet : Ohh un vriendin heeft het gedaan dus nu ik wil ik het ook. Of laten ompraten. Denk goed na over je eigen gevoel! En ga je eigen gevoel achterna. Ik vind wel dat je goed na het gedacht over condooms kopen! 🙂 wat jij zelf zegt: eigenlijk merkte ik dat ik het eigenlijk niet wil. Dan zou ik het gewoon even bij andere dingen laten wat je kan doen in bed. 🙂

Succes!
Condooms zijn toch niet in verschillende grote's? Ik zag iniedegeval maar 1 maat ligge...
bespreek met hem hoe je erover denkt, dan vind hij et vast niet erg en heeft hij nog wel geduld (dat met condooms kopen voor hem is soms niet handig btw, miss past hij ze niet)

Reageer