Vraag

Hoe laat ik een jongen via snap weten dat ik hem leuk vind?


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal,

Ik ben 16 jaar oud en gay maar niemand weet dat nog. Ik zit op snapchat en daarvan ken ik een Belgische jongen. We snappen erg veel maar vooral vriendschappelijk... Ik weet alleen niet goed hoe ik hem duidelijk moet maken dat ik miss wel meer dan vriendschappelijk wil. We hebben wel eens dickpics gestuurd maar dat gebeurd wel meer op snap. Maar we zijn vooral gwn vriendschappelijk en praten echt best wel vaak. Hij had hiervoor wel een relatie met een amerikaanse jongen via snap maar dat was vgm niet super serieus.

Kan iemand me helpen?

Groetjes,

Dairecedric20


16 reacties

Heyy

Zet eens een paar x'jes in je snap. Dan zie je gemakkelijk hoe hij reageert. 

Groetjs

Hi Daire15,

 

 

ja goeie @Kaas123

 

maar ik vroeg me ook af of je wel eens videobellen heb gedaan met hem. Stuur het daar eens een keertje op aan, dan kun je elkaar live zien ipv alleen maar snapfoto's. Als je hem dan nog steeds leuk vindt en hij jou, dan zou je misschien een keertje af kunnen spreken irl.

Irl live is het, vind ik, makkelijker om signalen te geven en ook zijn reacties daarop te zien, dus dat. Ik zou 'm eerst wat beter willen leren kennen en dan dus afspreken en dan om zijn nek vliegen ofzo, nou ja, dat laatste moet je maar ff zien hoe jullie dat doen :sweat_smile:

 

Have fun. Veel plezier.

Spreek wel in NL af, want in België moet ie buiten op veel plekken een mondkapje op (toch @Kaas123 ?) en met mondkapje  :mask: kust niet zo lekker als zonder :yum:

 

Groetjes,

M&M's

 

Thnx voor de reacties @M en Ms en @Kaas123! Goed idee van die x'jes. Videobellen lijkt me nog wel spannend zeker omdat mn ouders nu altijd thuis zijn en ik normaal niet echt aan het bellen ben. En daarnaast is hij nu aan het kamperen met zn ouders dus dat wordt sowieso wel lastig. Maar miss als ie weer thuis is? We gaan het zien.  Ik was uberhaupt sowieso om het rustig aan te doen en eerst maar is zien dat we ook echt een keertje gaan afspreken… Maar ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes,

Daire

Ja @M en Ms klopt! Op drukke plekken moeten er mondmaskers gedragen worden. Houdt in winkelcentra, winkelstraten, markten etc,...

Andere plekken zoals bv parkjes of bossen worden door de gemeente of stad bepaald. 

groetjs

Hi Daire15,

 

je oke, doe het op jouw manier en eerst ff wat beter leren kennen. Ziet ie er leuk uit?

Heeft ie al kampeerfoto's gestuurd? Zo in zwembroek ofzo? Of alleen maar dickpics? Is ook wel nice natuurlijk…, maar heb je zijn gezicht ook al gezien of durven jullie dat nog niet :yum:

Wel leuk hoor dat je een leuke snap met 'm hebt.

 

@Kaas123 , ok in het juiste parkje kan ie nog kussen of anders bij jouw ergens tussen het mais ofzo :slight_smile:

 

Groetjes,

M&M's

@M en Ms ja we sturen vooral fotos van ons gezicht. Sterker nog hij heeft mij lul nog niet eens gezien... Maar we praten gwn vooral de hele dag door en sturen gwn fotos. En ja, hij ziet er heel leuk uit en is echt super lief.

Ik ben nooit echt op zoek geweest voor dickpics op snap maar meer gwn andere jongens om mee te praten en ja miss soms wel een dickpicje haha. Ik weet dat ik dan op snap miss niet helemaal op de goede plek zit. Maar ik ken niet echt andere gay jongens en niemand weet ook dat ik gay ben...

Groetjes,

Daire 

Hi Daire15,

 

niks mis met snap hoor. Je ziet wel dat je er af en toen ook echt leuke jongens tegen kunt komen, dus veel plezier samen.

Ik vind het wel leuk voor je dat je nu met een leuke, lieve jongen aan het snappen bent. Wie weet wat er nog van komt en anders hebben jullie toch een leuke tijd gehad?

Voorlopig is er nog genoeg te ontdekken en kennelijk praat hij ook leuk, dus ik ben er wel positief over.

Als er nieuws is of als je nog vragen hebt of zomaar iets post dan vind ik dat leuk.

 

 

Groetjes,

M&M's

 

oh twin steekt zijn duim op voor jou :thumbsup_tone3:

zoals je kunt zien zijn we al best bruin van de zon, dus zijn duim ook

 

@M en Ms yess zal ik doen. En als ik je twins goedkeuring heb is het sowieso al goed haha.

Ik heb het net gwn letterlijk tegen hem gezegd dat ik hem best leuk vond... En wat hij daar van vond... Ik weet het het is niet subtiel maar ik wil het gwn weten. Het is ook niet net alsof ik verliefd ben ofzo maar ik denk wel gwn dat ik dat miss zou kunnen worden. Ik weet oprecht niet wat hij gaat zeggen... Ik verwacht eigenlijk dat hij gwn vrienden wil blijven maar we gaan het zien… 

Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes,

Daire

Hij zei dat hij mij ook wel leuk vond. 

Moet ik hier blij mee zijn? Ik bedoel het klinkt niet super enthausiast... "Ook wel". Ik ben tenminste blij dat het een positieve reactie is.

Groetjes,

Daire

Hi Daire15,

 

soms moet je gewoon je gevoel uitspreken :relaxed:

Zo te horen hadden jullie een goed contact op snap en ja, dan kun je zoiets best zeggen/vragen. Ik zou denken dat hij je er een eerlijk antwoord op gaat geven. Ik denk niet dat hij je nu ineens raar gaat vinden, maar het kan zijn, zoals je zegt, dat ie voor het moment nog niet zo ver is.

Maar dat is allemaal gissen en jij hebt natuurlijk alleen maar wat aan zijn antwoord.

 

Als iemand tegen mij zou zeggen wat jij net tegen hem gezegd hebt, dan zou ik er wel blij van worden. Het geeft je sws een goed gevoel, toch? Ik vind het wel lief dat je dat gedaan hebt. Soms moet je gewoon ‘to the point’ komen ipv er nog een hele tijd omheen te draaien. Dat geeft duidelijkheid.

 

Ik vind het wel mooi dat je hem leuk vindt. Cute ook wel en eerlijk.

 

Nu maar even afwachten wat ie terug stuurt.

Hoe lang kennen jullie elkaar nu ongeveer, dus dat jullie wat meer snappen?

 

Groetjes,

M&M's

Hi Daire15,

 

oh er is al een update.

Cool en ook lekker snel.

 

Het is natuurlijk geen huwelijksaanzoek dat hij jou doet, maar ik zou er wel al blij mee zijn. Hij zegt ‘ook wel leuk’, nou hij had ook alleen ‘ok’ kunnen zeggen en dan wist je helemaal niet wat ie er mee bedoelde, nu weet je iig dat hij je leuk vindt.

 

Zie het als iets positiefs en vanaf hier kunnen jullie weer verder, toch?

 

Groetjes,

M&M's

@M en Ms das waar natuurlijk! We kennen elkaar al anderhalve maand ofzo. En we hebben eigenlijk meteen vanuit het begin al veel gepraat.

Groetjes,

Daire

Hi Daire15,

 

gewoon zo lekker door blijven kletsen en ik weet niet waar jullie het nu over hebben, wrs gewoon dingen die je op dat moment doet en meemaakt ofzo, gok ik, maar je kunt natuurlijk af en toe ook wel eens een keertje iets 'diepere’ vragen stellen, zoals bijvoorbeeld dat jij zegt dat je niet veel gay jongens irl kent en hoe hij dat dan doet of jongens ontmoet. Daarna zou je kunnen zeggen van zou je ook wel met iemand afspreken  die je van internet kent. Jij dus, maar dat hoef je er niet bij te zeggen natuurlijk. Laat hem het maar zeggen haha. Ik zou een beetje zulke dingen vragen. Niet hem helemaal doorzagen, maar af en toe wil je wel iets verder gaan toch?

 

Oké, ik ga zo eerst maar ff slapen, want anders loop ik een hele dag als alien rond :alien:

Ik loop een beetje achter met het beantwoorden van mijn topics, dus ja, ff wat schade in proberen te halen, maar ja voor je het weet is het weer laat…

 

Ik hoor je wel weer.

 

Groetjes,

M&M's en twin

Hey @M en Ms ,

Ja ik heb een aantal van die vragen al wel gehad. Maar ik ga nu even afwachten want hij kan echt weinig snappen nu omdat hij op vakantie is... Dus ik denk dat ik een beetje wacht totdat hij weer terug is want we hebben nu toch niet echt tijd voor goede gesprekken.

Groetjes,

Daire

heyy

 

Vraag wat hij vind van een realtie, en probeer daar dan op door te vragen en als hij er wat meer over los laat dan zal ik gewoon vragen wat zou je vinden van een realtie met mij maar niet meteen vragen want dan schrik je hem af 

Reageer