Vraag

hoe krijg je fix

  • 12 July 2020
  • 4 reacties
  • 211 Bekeken

Badge

Ik heb een vraag,

Hoe krijg ik fix met een chik? Ik heb al fix gevraagd aan iemand maar die heeft me afgewezen. Nu is mijn vraag hoe ik goed fix kan krijgen en hoe meiden mij leuk gaan vinden. PLS geef reactieAlvast bedankt


4 reacties

Hoi,

 

Ten eerste, ik weet niet of je letterlijk 'fix' hebt gevraagd aan iemand (met deze woorden bedoel ik dan), maar dat is niet de beste manier om de aandacht van een meisje te krijgen. Aandacht van een meisje krijg je door gewoon normaal te doen tegen haar en niet in een keer vragen of ze 'fix' wilt. Probeer eerst contact te leggen en wees jezelf. 

 

~T

P.S. Noem een meisje niet 'chick' in haar gezicht. Tegen je vrienden kan het misschien wel, maar de meeste meiden vinden het niet zo leuk.

Reputatie 2
Badge +1

Hey

Je moet niet om fix vragen het moet vanzelf gebeuren. Als je een meisje leuk vind of je wil fix met haar probeer haar dan eerst een beetje te leren kennen. En geef haar dan complimentjes, dat vind ze leuk en dan laat je haar zien dat je meer dan vrienden wil. Als ze jou dan ook leuk vind en ze zegt lieve dingen zit je goed.

Succes

Het allerbelangrijkste is dat je eerst in contact komt met een meisje waar je echt mee connect. Als jullie veel dezelfde interesses hebben en daarover praten is de kans groot dat het eindigt in een relatie. Is bij mij dus ook zo gebeurd. Je kan bijvoorbeeld meisjes zoeken op apps zoals wink en yubo. Heb zelfvertrouwen en wees jezelf en voor je het weet heb je een vriendin!

moet je niet met iemand fix hebben die je leuk vind en niet met iemand hebt  om gewoon te hebben ?

 

Groetjes

Reageer