Vraag

Hoe krijg in een vriendje??

  • 14 October 2020
  • 2 reacties
  • 96 Bekeken

Badge

Heyy

De laatste tijd begin in best jaloers te worden of anderen meiden die een vriendje hebben. Ikzelf heb er nog geen en ook nog nooit gehad. Maar omdat ook veel van mijn vriendinnen al een vriendje hebben hebben ze het daar erg druk mee en hebben ze minder tijd om een x af te spreken. Dus ik dacht misschien is het leuk om ook een vriendje te krijgen, maar ik heb geen ervaring en ook een flauw benul van hoe ik dat nou is voor elkaar moet krijgen.

Dus tips zijn welkom

Meisje (15)


2 reacties

Ten eerste zou ik je afraden een vriendje te nemen omdat het ‘moet’. Het heeft dan namelijk helemaal geen zin als er geen liefde is - die kan natuurlijk over tijd wel komen - want dat levert voor beiden partijen alleen maar teleurstellingen op.

mocht je toch echt een vriendje zoeken: kijk eens om je heen? Met wie zou jij willen? Zijn er jongens die opvallend geïnteresseerd in jou zijn?

ik ken je verder natuurlijk niet en weet niet hoe je sociale leven eruit ziet. Maar veel meiden hebben - soms zonder dat ze het doorhebben - wel ‘jongens in de wachtrij’.

conclusie: doe rustig aan en begin niet aan iets omdat je denkt dat het moet. Kijk eens om je heen met wie je wel wat zou willen en ga met die persoon afspreken of snappen o.i.d. Gewoon leuke dingen doen, van mijn part noem je het een date. Komt goed!

Reputatie 1
Badge

als ik jou was zou ik sws snappen met jongens en proberen af te spreken want ja zelfs meisjes moeten er iets voor doen en gwn proberen fix te krijgen

Reageer