Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Hoe krijg ik een vriendin

• 17 december 2017
  • 2 reacties
  • 194 Bekeken

Badge
Joooo ben 16 jaar geen school geen vaste baan geen opleiding helemaal niks, heb ook geen echte vrienden ben meeste dagen in me eentje aan het blowem, maar ik zou graag een vriendin willen hebben maar alles zit tegen, ik praat zelf ook niet veel met meisjes omdat ik geen vriendinnen heb, ik zou graag willen weten hoe ik in mijn situatie iemand zou kunnen vinden met wie ik alles voor de 1e keer kan mee maken en met wie ik lief kan hebben als ook een doel in mijn leven of als een lichtstraaltje als jeje me snapt. Hoe zou ik diegene kunnen vinden?

2 reacties

Badge +3
Wow, het lijkt net alsof ik deze reactie heb geschreven ik heb precies hetzelfde probleem als jij, dus je bent niet de enige!

Ik heb er niet echt tips voor, sommige zeggen van ja je moet wachten op de liefde bla bla bla maar die hebben zelf al 2 jaar een vriendin.

Mijn advies is gewoon om elk leuk meisje aan te spreken. Zorg dat je haar goed zit, een beetje stoere kleren draagt dan lukt het hopelijk.
Wees niet bang om een blauwtje te lopen want dan zeg je gewoon dat je vrienden wilt blijven
Badge
Ik heb het ook! Alleen ik ben een meisje.
Tips heb ik ook niet jammer genoeg.

Reageer