Vraag

Hoe kom je in contact met een jongen die je leuk vindt?

  • 22 November 2018
  • 4 reacties
  • 154 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoe kom je in contact met een jongen die je leuk vindt?

Hey allemaal,
Ik vindt dus een jongen leuk en hij mij misschien ook...
Ik weet dus niet hoe je in contact met hem komt omdat ik het lastig vindt om tegen hem te praten ik zeg dan hele domme dingen...
En een vriendin zei'Zeg gewoon heey
En toen antwoorde hij terug met hey?
Ik wist toen niet wat ik moest zeggen en heb gezegd dat mijn vriendin random mensen ging appen...
Hoe moet je met hem praten?? Ik weet dat zijn intresses voetbal en katten zijn maar
Kan daar geen vragen bij bedenken ofso Please helppp!!

4 reacties

hoii! je kan een keer vragen of hij een opdracht snapt, je kunt dan doen alsof jij het niet snapt zodat hij het je uit kan leggen. je kunt dan een hand op zn schouder of rug leggen, als hij dan weg wijkt weet je genoeg. wat je ook kunt doen is hem in de les aankijken en oogcontact zoeken (en dan iets te lang blijven kijken)

als je aan mijn tips niets hebt zijn er genoeg videos over gemaakt die je eventueel kunt kijken.
xjes van mij!😘
Goed dat hij ook interesse in jou lijkt te hebben. Zou je hem een berichtje kunnen sturen met een vraag over bv. huiswerk? Misschien komt daar een leuk gesprek uit voort.
Hij weet al dat ik katten heb...
Maar ik heb het gevoel dat hij ook interesse heeft in mij...
Maar toch bedankt!
Hoi

Je vindt een jongen leuk, maar vindt hem aanspreken een beetje eng. Misschien helpt het jou om met een specifieke vraag op hem af te stappen. Je zou hem bv. kunnen vragen wat je nodig hebt als je een kat in huis haalt, aangezien hij interesse heeft in katten. Misschien vindt hij het wel heel leuk om jou daarmee te helpen.

Groetjes
Kenshin

Reageer