Hoe kom ik weer met haar in contact?

  • 29 January 2018
  • 2 reacties
  • 162 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
He nou ik ben een jonge maar heb aan jullie een vraag..... ik vind een meisje leuk maar zij is heel populair en ik wil graag met haar maar weet niet hoe ik dat echt moet doen en hoe ik met haar in contact kom (als jullie nu denken dat ik haar nie ken om weer in contact te komen nou ze is een ex van me van 2 jaar geleden) en wat vinden meisjes aantrellijke aan jongens en hoe kan je goed met ze praten op whattsapp en social media.... antwoord zou aardig zijn

2 reacties

Hallo,

Het klinkt heel raar maar stapper er eens op af om een babbeltje te maken dit is meestal de beste manier ook al is het best spannend.
Of loop langs elkaar en beuk haar zachtjes aan en doe of het per ongeluk ging en dan zeg je sorry en zeg je daarna van lang niet gezien en maak je een babbeltje.

Via social media tja.... meestal vinden meiden dit niet heel aantrekkelijk maar als je het bovenstaande niet durft is dit natuurlijk ook een optie. Stuur een snap en begin met Hoi en raak in contact.

Contact in het echt is meestal een + punt ;)

Vriendelijke Groet. ikwiljewelhelpenhoor
Hey,
Je moet alles rustig aanpakken. Je zou eerst beter vrienden kunnen worden en elkaar wat beter weer leren kennen. Dalijk is ze nou niet echt bepaald meer aardig.
Daarna zou je de ‘grote stappen’ kunnen maken.
Maar alles op z’n tijd. Want geduld is een schone zaak.

Reageer