Vraag

hoe kom ik weer in contact met mn ex

  • 24 May 2022
  • 1 reactie
  • 49 Bekeken

Badge +2

Hii allemaal 

ik ben sinds 2 jaar uit elkaar met m’n ex we schelden 1 jaar dus daarover is geen stress ik heb het uitgemaakt omdat haar moeder het geen goed plan vond en het waren lockdown tijden dus kon ik niet met haar afspreken omdat het van haar moeder niet mocht maar nu 2 jaar verder zie ik haar af en toe weer eens op school en denk ik van wow je bent nog steeds een prachtige dame en als je innerlijk nogsteeds zo is als dat van toen ben je echt m’n droom vrouw nu is ook het probleem dat we in ruzie uit elkaar zijn gegaan omdat zij niet wou dat ik het uitmaakt omdat haar moeder het niet goed vond maar nu denk ik van als wij samen zijn als toen kunnen wij echt wat serieus opbouwen we zijn allebei hetzelfde en heel serieus met elkaar alleen nu wil ik van JULLIE graag weten hoe ik het best met haar in contact kan komen ik wil haar sowieso niet gaan aanspreken dit omdat het voor haar misschien nog gevoelig ligt aangezien ze heel er boos/verdrietig was en ik zie haar nauwelijks meer maar als ik haar zie krijg ik haar niet uit m’n hoofd en denk ik aan de tijd van toen ookal is het 2 jaar geleden Dus wat zijn de beste opties voor mij? 
 

alvast heel erg bedankt voor het lezen en het andwoorden❤️


1 reactie

Reputatie 1
Badge

Haii,

 

Ik heb sinds 3-4 weken terug ook contact met mijn ex opgenomen na 2,5 jaar. We hebben nu weer contact, kletsen af en toe leuk wat bij en hebben nog niet afgesproken, maar dat komt zeker wel. We zijn puur en alleen vrienden en daar ben ik super blij mee, het hoeft voor ons beide niet meer op relatieniveau gezien het verleden en andere dingen. Hoe ik het heb aangepakt? Ik heb hem een lang bericht gestuurd over dat ik benieuwd ben naar hoe het nu met hem is en waarom ik hem een bericht stuur na 2,5 jaar. Hij reageerde positief.

Dus ik zou als ik jou was gewoon haar een luchtig berichtje sturen. Misschien niet gelijk beginnen met dat je haar heel erg mist en dat ze je droommeisje is. Begin gewoon wat bij te kletsen en bouw het rustig op, je ziet wel waar uiteindelijk het schip gaat strandden. Dat is mijn advies.

 

Succes!

Reageer