hoe kan je een jongen verkering vragen?

• 8 augustus 2012
  • 18 reacties
  • 8352 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
heey, 

ik ben 13. Ik vind een jongen uit mijn klas leuk. maar ik ben nogal een angst haas en durf hem dus niet te vragen.
Kan iemand helpen of tips geven hoe ik mijn angst kan over winnen.

ff een voorbeeld van een van mijn pogingen om hem te vragen.
Ik: hoi
Hij: hoi
Ik: (ren kei hard weg)
Hij: (Kijkt van WTF is er mis met haar)

please help me

18 reacties

Kan iemand please helpen
hey, vraag hem uit naar een film of eettent en  als je het wil kan je het

heey, 

ik ben 13. Ik vind een jongen uit mijn klas leuk. maar ik ben nogal een angst haas en durf hem dus niet te vragen.

please help me
hey, vraag hem uit naar een film of eettent en  als je het wil kan je het

heey, 

please help me

Oke dank je
Oke dank je
graag gedaan en veel suc6, of ga naar een leuke plek met hem en vraag hem die hij leuk vind
maar als je zo als mij betn(verlegen) merkt hij wel aan je dat je op hem ben
heeft iemand pleace nog tips
alsjeblieft help
uhm zorg dat je veel opvalt bij hem en praat veel tegen hem.
niet echt dat je hem stalkt maar gewoon voor school en na school.
fiets met hem naar school/naar huis (als dat kan)

en als je hem wilt vragen vraag dat dan op msn of zo iets als je te bang bent om het zelf te vragen.
vraag hem als niemand anders er by is want anders heb je kans dat hij stoer gaat doen omdat zijn vrienden er by zijn en dat hij er helemaal uit gaat flippen...
Zoals al is gezegd je moet hem niet stalken. Misschien kun je vragen of hij mee een stukje gaat lopen of je stopt een briefje in zijn zak. Maar niet in het openbaar als iedereen mee kan genieten dat s om genante situaties te voorkomen hahah. Succes ermee xx
@divameisje
samenvatting van myn tekst.....
hoe kan deze topic echt zijn, het is vakantie!?
omdat het kan na de vakantie gaat tog iedereen weer naar school....
omdat het kan!!!!!
nu heb je tijd genoeg om vragen testellen
en dan kan
omdat het kan.
Ga een keer in de pauze bij hem zitten, sleur des noods een vriendin mee. Probeer een normaal gesprek te beginnen en je merkt vanzelf wel hoe hij op je reageert. Als dit goed gaat kun je hem vragen een keer na school iets leuks te gaan doen of des noods samen huiswerk te maken. succes!
Badge +17
heey, 

please help me
Het is normaal dat je het eng vind om hem te vragen. Je kunt eerst een keer vragen om samen een keer huiswerk te maken, en daarna steeds romantischere dingen te doen, zoals een film of samen uit eten. En als hij dat allemaal wilt doen, is er een kans dat hij verliefd op je is, en misschien helpt dat voor je zelfvertrouwen.
Het is gebruikelijker dat de jongen het meisje vraagt, hoeft niet per see, meer een ongeschreven regel ;)
Als je hem leuk vind moet je hem dat laten merken. Als hij dat weet, kan hij bepalen of hij je wil vragen of niet.
Dit is wel een leuke!
Zoek zn jas of kluisje op en doe daarin een briefje met daarop;

Iemand gaat je binnenkort verkering vragen...

En de dag daarna doe je hetzelfde maar dan schrijf je op het briefje je naam.

(Jouw naam hier)

Hopelijk werkt het!
Xxx
hoi, ik ben 13 (bijna 14) en ik ben val 1,5 jaar verliefd op een jongen uit mijn klas, ik ga volgend jaar naar een andere school, dus wil ik hem vragen maar ik durf dat niet omdat ik met alleen maar jongens in de klas zit,

heeft iemand tips, geef ze dan alstjebliefd, ik heb ze hard nodig.
Koop een cd van zijn lievelingsband ofzo, doe er een bioscoopkaartje in en een briefje waarop staat of hij met je uit wilt naar bioscoop 😉 Aanrader! 🙂
Hoi boter,

Ik ben is gevraagd. Door middel van een briefje ( via via in de klas) en ik heb er haar anwser gegeven, en t is goed verlopen. Ik vond t niet erg. Dus dat is een (sterke) aanrader

Reageer