Hoe kan ik een meisje versieren?

  • 22 April 2012
  • 17 reacties
  • 1730 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,
Ik ben een jongen van 12 zonder vriendin.
en ik vind het heel moeilijk om meisjes je versieren.
Ik heb veel al geprobeert maar niks lukt.
ik denk zelf niet dat ik heel lelijk ben ofzoo maar toch ben ik best wel dik en twijfel ik in mijzelf.
Ik wil geen player zijn maar ik wil wel graag skills hebben bij meisjes.
Hoe kan ik een meisje krijgen en versieren??
Help!!!!!!!!!

17 reacties

Alsjebliefd reageer!!!
zou je graag wille helpen maar geen idee wat ik moet zeggen, zeg gwn dat ze er leuk uitziet ofzo.. ja sorry :s
Heey jongen van 12
Nou ik heb misschien een paar idees voor jou,
maar je moet altijd onthouden dat je je zelf moet blijven want daar draait liefde uit eindelijk om,
om jou innerlijk,
maar als je een meisje wilt versieren mua,
ik heb een paar optie's voor jou die je zou kunnen gebruiken,
zoek contact met dat meisje
raak bevriend
doe lief
laat zien dat je te vertrouwen bent,
laat zien dat je er echt voor haar bent
flow met haar, (versieren)
als je bijvoorbeeld met haar bent,
doe speels,
maak leuke lieve grappen,
plaag haar een beetje door aanrakingen te maken
bijvoorbeeld, je zegt tegen haar haha dat begrijp je niet dombo,
en dan zeg je gelijk ow oeps ik bedoelde dat begrijp je wel slimmerd,


k hoop dat je hier veel aan zult hebben,
hoor het graag van je als je nog vragen hebt er over,


xx Hanane
Dankje,
Dat zou wel helpen maar ik zou ook graag wat horen van meisjes van mn eigen leeftijd.
ik ben ook 12 en een meisje, het enige wat het beste is twijfel niet aan je zelf en als je een meisje wilt versieren wees je zelf en ga niet anders doen anders maak je geen goed indruk

xxx dtje
ik ben ook 12 en een meisje, het enige wat het beste is twijfel niet aan je zelf en als je een meisje wilt versieren wees je zelf en ga niet anders doen anders maak je geen goed indruk

xxx dtje


Maar als ik mezelf ben dan krijg ik echt NOOIT een vriendinnjetje
waarom niet
Hey T01111.
Ik ben zelf ook niet de coolste en de stoerste bad boy van mijn school, maar meestal vinden meisjes het wel leuk als (leuke) opmerkingen maakt.
Ik denk altijd maar, je kan beter vallen en weer opstaan dan blijven staan en niks doen:P
suc6 hiermee. En ben idd jezelf.
tip: Wil ook niet te snel willen gaan met dingen, bouw het langzaam op zo krijg je ook meer gevoelens voor haar. (dat was bij mij in ieder geval zo)
waarom niet


Omdat niemand mijzelf leuk vind behalve wat vrienden en familie maar verniet echt :)
Ben het eigenlijk beetje gewend geraakt
Jijweethoeikheet.
En hoeveel harten heb jij daarmee verovert????
To1111
Hallo,
Weetje je, het is niet mogelijk om niet een meisje te krijgen, ooit zul je er een krijgen.
Buiten dat wil je er nu een, je bent verliefd, en dan? Wat moet je tegen haar zeggen? Als je echt op haar verliefd bent, ga dan meer met haar om ga een samen huiswerk maken ofzoiets, wordt vrienden met haar. En dan? Vraag je je af. Nou je vraagt haar om mee tegaan naar de stad, bios, of op een mooie dag een picknic! Ik heb dat gedaan met mijn oude vriendinnetje. Wij hebben zo lang en relatie gehad. Maar toen verhuisde ik naar een andere wijk en we wisten dat het niet meer zou werken, en nu zijn we gewoon vrienden we spreken nog wel eens af, doen dingen samen. Maar dus die picknic dat vind ik persoonlijker veel romantischer en goedkoperhttp://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/wink.png. Maar dan is het dus zover jullie hebben een vriendschap opgebouwd en dan komt de zin ik heb het precies zo gedaan:
We zitten eenmaal en dan hebben we het gezellig, we kijken omhoog naar de wolken en zien wat figuren ze hebben en dan,
Ik: Ik wil je al een hele tijd iets vertellen.

Zij: Oke

Ik: Ik vind je leuk, echt leuk.

Zij: Ik jou ook!

Ik: Nee zo bedoel ik het niet, ik vind je echt leuk, leuk leuk. Je hebt een leuk karakter, een leuke lach, en ook jij maakt me altijd aan het lachen. Ik ben… Ik ben gelukkig als ik bij jou ben. Geen idee of het ook wederzijds is maar zo ja… Laten we dan geen tijd voorspillen… Laten we… Laten we zien waar onze gevoelens ons heen leiden.

En dan hopen dat ze zegt:

Zij: Ik heb ook dat gevoel over jou.
Hopelijk heb ik je voldoende geholpen. Bij mij heeft het gewerkt!
Doei!


Ps: Hier heb je het weer overzicht voor een eventuele picknic: http://buienradar.nl/weerbericht_Nederland_vandaag.aspx?bron=3
waarom niet


Omdat niemand mijzelf leuk vind behalve wat vrienden en familie maar verniet echt :)
Ben het eigenlijk beetje gewend geraakt
Jijweethoeikheet.
En hoeveel harten heb jij daarmee verovert????
To1111


Nou, sommigen vinden het wel leuk als je je een beetje uitslooft voor haar, maar moet je wel opletten dat je jezelf niet adners gaat voor doen. Uhmm 2 x echt verkering. Ik denk als je niets proberet en ligt later in je bed dan baal je dat je niks gezegt of gedaan hebt om nog met haar contact te hebben.
Mij wel xd
@Rosaa
wat???
Hey,

Het aller belangerijkste is om in jezelf te geloven! Als je niet in jezelf geloofd voelt een meisje dat snel. Een meisje zou niet snel alleen maar naar het uiterlijk kijken maar naar het innerlijk, als iemand echt om je zult geven maakt het niet uit hoe je eruit ziet. Een meisje zou het leuk vinden als je haar soms een complimentje gaat geven niet 'je bent lekker' maar 'wat zie je er leuk uit!' of 'wat goed van je'. Doe dit niet te vaak, dat word irritand! Ga haar ook niet zwart maken waar haar vrienden bij zijn of andere mensen.. echt niet doen!! Misschien kan je haar ook ergends mee helpen?

Hier heb je denk ik wel wat aan, het lukt je wel!!

Succes
Doe aardig tegen haar en praat met haar, na een week ga je gewoon een keer naar haar toe en vraag je haar uit. Het is moeilijk om heel direct te zijn maar dan ben je wel duidelijk. Anders kan het meisje misschien de indruk krijgen dat je gewoon vrienden wilt zijn.


succes!
Thanks !!!!!!http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/tongue.png
Het is al opgelost

-hoihoiikbenhoidoei

Reageer