Hoe is het om ontgroend te worden?

• 23 juni 2014
  • 8 reacties
  • 42300 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hee allemaal , 
Ik heb een vraag , 
Hoe is het om ontgroend te worden en hoe voelt dat , 
ik ben nog niet ontgroend maar iemand wilt me ontgroenen , hoe kan ik zeg maar beginnen... enzo
HELP ME , tips alles is welkom 
stapje voor stapje is altijd wel handig.
 xx

8 reacties

Nouja t is eigenlijk voor de éérste keer tongen... Bouw t op als een kus en ga dan tongen. Voila.
ik zou beginnen met wat meer contacht zoeken met jongen ( niet perse jongens die je leuk vind) als je je meer op je gemak voelt dan gaat alles makerlijker en dan als je de kans krijgt geef iemand die je leuk vind een knuffel dan kusje en dan tongen 
en wil niet tesnel gaan ook jongens vinden dat soms irri 
xx succes
Mijn eerste tongzoen was echt awkward... ik wist dat het ging komen ik was zo gestrest. ondertussen is dit al bijna 4 jaar geleden.
dus hier wat tips!
Als je het door hebt dat hij je wilt gaan zoenen blijf rustig en ontspan. Eigenlijk is het de normaalste zaak van de wereld
Op het moment dat hij jou zoent steek dan niet gelijk je tong uit, nee, laat hem maar leiden. Meestal is het zo dat jongens eerst een paar keer zoenen zonder tong en/of met de monddicht. 
Op het moment dat jij voelt dat hij zijn tong bij je naar binnen duwt doe jij hetzelfde terug! Draai rustig rondjes (niet te snel!!) en nogmaals laat hem leiden en blijf rustig.
hopelijk heb je hier wat aan ;)

Xx. 
hallo,

bij mij was het super raar. we stonden dus buiten voor mijn huis en ik gaf hem een knuffel en toen begonnen we gewoon te zoenen. ik kende die jongen echt nog maar 30 minuten. en het was echt niet chill want hij had knoflook op ofzo.
ik vond de 1e keer echt kut maar ja. de keren daarna heb ik het een beetje geleerd enzo. ik vind kusjes fijner dan echt tongzoenen. als je begint geef hem eerst gewoon een kusje of zo en dan gewoon zoenen.

gr.
tis niet heel speciaal, sws vind ik zoenen zonder tong een stuk fijner..
Dankjewel voor jullie tips!

Xxx
Hoi Lisa

Je schrijft dat iemand je WILT ontgroenen. 
Onthoud dat je niets hoeft te doen wat je niet wilt!

Succes!
Groetjes, Hulpjongen
Mijn ontgroening was beetje raar…
De jongen waar ik al een tijd mee had stapte ineens op me af en zoende me zeg en toen *poef* tongde we… mijn eerste tongzoen was niet bepaald majm… jr ziet alltijd dat het perfect is maar ja dat is het niet(vind ik) maar laat het gewoon gebeuren dan komt het wel goed!

Reageer