hoe ga ik het haar vertellen?

  • 4 January 2021
  • 4 reacties
  • 109 Bekeken

Badge

Hallo allemaal.

Ik ben een 13 jaar meisje en zit in de tweede, ik ben ongeveer 3 maanden geleden op een goeie vriendin verliefd geworden. Ik ben te bang om het haar te vertellen want ik weet bijna zeker dat ze hetro is, en ik heb ook geprobeerd mijn gevoelens voor haar weg te stoppen maar lukt gewoon niet om niet aan haar te denken. Heeft er iemand tips hoe ik over haar heen kan komen.  

Groetjes van mila

 

 

 

 

 


4 reacties

Hey!

Vraag haar een keer subtiel of ze hetero is. Als dat zo is, en ze bevestigd dat, misschien kun je jezelf er dan net iets meer van overtuigen dat het dan niets kan worden tussen jullie.

Succes!

Badge

Hey hoiii, 14 jarig meisje hier.

ik ben al sinds ik 2 ben vriendinnen met een meisje, en ze kwam er op haar 11de al achter dat ze bi is, ze heeft mij gewoon eerlijk verteld dat ze bi is en ik had er helemaal geen moeite mee! Maar toen ze 13 werd vertelde ze me dat ze mij leuk vond en eigenlijk al 2jaar! Tuurlijk schrok ik daar van maar ze blijft toch altijd mijn vriendin en dat kan toch niet zomaar over zijn omdat iemand gevoelens voor je krijgt zonder dat je er wat aan kan doen,  dus ik heb haar gewoon gezegd nahww ja je weet dat ik op jongens val 😕 ze zei ja weet ik maar ik wou niet meer liegen. En we zijn nog steeds vrienden! Ik denk dat jij ook zo Iers moet doen! En weet je als ze boos word of raar naar je gaat kijken verdien je beter dan haar! Als gewoon een vriend of gf!

Heel erg bedankt met het delen van jou verhaal en tips, heb er heel veel aan!!! :)

Badge

Ik heb het zelfde “probleem”  alleen weet ik dat zij niet hetero is dus dat is niet het probleem maar ik ben wel bang dat ik als ik het vertel dat ik onze vriendschap verpest. Ik weet dus ook niet wat ik hiermee moet doen, ik kan je dus niet helpen.

Badge

Hey hoiii, 14 jarig meisje hier.

ik ben al sinds ik 2 ben vriendinnen met een meisje, en ze kwam er op haar 11de al achter dat ze bi is, ze heeft mij gewoon eerlijk verteld dat ze bi is en ik had er helemaal geen moeite mee! Maar toen ze 13 werd vertelde ze me dat ze mij leuk vond en eigenlijk al 2jaar! Tuurlijk schrok ik daar van maar ze blijft toch altijd mijn vriendin en dat kan toch niet zomaar over zijn omdat iemand gevoelens voor je krijgt zonder dat je er wat aan kan doen,  dus ik heb haar gewoon gezegd nahww ja je weet dat ik op jongens val 😕 ze zei ja weet ik maar ik wou niet meer liegen. En we zijn nog steeds vrienden! Ik denk dat jij ook zo Iers moet doen! En weet je als ze boos word of raar naar je gaat kijken verdien je beter dan haar! Als gewoon een vriend of gf!

Reageer