Vraag

Hoe crush (meisje) versieren?

  • 18 December 2021
  • 18 reacties
  • 304 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Hoi,

Ik heb sins een paar maanden een crush op iemand uit mn klas.

We praten vaak via snapchat en sturen ook vaak foto’s met tekst.

Ze heeft een keer gezegd dat ze het fijn vind dat er ook jongens zijn met wie ze gwn rustig kan praten en wie ze kan vertrouwen (dit zei ze tegen mij).

Maar in het echt praten we echt bijna nooit.

Maar hoe weet ik nou of ze mij ook interessant vind en hebben jullie nog versiertips?


18 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Heee ik ben zelf een meid van 14 uit ervaring weet ik dat meisjes het fijn vinden als iemand voor je gaat ik kan me voorstellen dat je dat niet zomaar doet als je niet weet of je crush je ook leuk vind ik zou het haar gwn vragen maar als je denkt dat dat dingen verpest kan je ook zeggen dat iemand je telefoon gepakt heeft en het vroeg ofzo

Hoop dat jeje hier iets aan hebt 

Reputatie 2
Badge +4

Hey @Y_xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 

Wat bedoel je met: voor haar gaan?

Ik geef haar wel vaak complimenten (zoals o knap, je shirt staat je zo goed)

 

Reputatie 5
Badge +3

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Dat je laat merken dat je van haar houd en dat je haar zo mooi vind enzo daar houden meisjes van en vaak uit jezelf dingen doen zoals appen van hey Hgh? Natuurlijk niet elke seconde maar gwn veel initiatief nemen dan merk je vanzelf of ze dat leuk vind dan zou je miss kunnen vragen of ze je ook leuk vind.

Reputatie 2
Badge +4

Hey @Y_xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ,

toevallig heb ik zoals ik eerder al zei laatst gezegd dat ik haar knap vond/vind, sinds dat moment praat ze opeens veel meer met mij op social media

Reputatie 5
Badge +3

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Vraag haar of ze jou ook knap vind je kan altijd nog zeggen van whhahaha was een grapje 

Reputatie 2
Badge +4

@Y_xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx heel erg bedankt voor de tip,

heb jij of iemand anders nog wat tips?

Reputatie 5
Badge +3

Ik zou dit gwn proberen als je wil hou me op de hoogte:)

Badge

-onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

 

Jongen ik geef je een flinke tip

gewoon vragen

Hey!

Ik snap dat de stap van chatten naar praten in het echt lastig is, zeker nu de scholen dicht zijn. Je moet een afweging maken, ben je blij met het contact wat je nu hebt of wil je voor meer gaan. Je kan eens vragen over hoe ze jullie vriendschap ziet of laten merken dat jij haar ziet als meer dan gewoon vrienden. Ik zou het rustig brengen zodat je de tijd hebt om haar signalen te lezen en een idee te krijgen of het wederzijds is. 

Veel plezier en succes! 

​​​​​​Lucas

Reputatie 2
Badge +4

Hey @Y_xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 

Ik heb een probleempje, ik weet het niet zo goed meer.

De ene keer hebben we hele goede gesprekken en de andere keer stuur ik wat en dan is ze online geweest en skipt ze me.

Wel zie ik dat ze het nog niet heeft gelezen, maar ze is wel online geweest.

Dit gebeurt de laatste tijd steeds vaker.

Ik geef haar wel is wat complimenten over dat ze knap is enz (niet echt zo maar ongeveer en k doe het niet te vaak) ze zegt niet dat ze dit irritant vind.

 

Hierdoor begin ik heel erg te twijfelen of ze me leuk vindt. Zal ik haar maar moeten proberen te vergeten?

 

ANDERE MENSEN MOGEN OOK REAGEREN!

 

Reputatie 2
Badge +4

BTW BEDANKT VOOR AL JULLIE TIPS!

Reputatie 5
Badge +3

Hey @Y_xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 

Ik heb een probleempje, ik weet het niet zo goed meer.

De ene keer hebben we hele goede gesprekken en de andere keer stuur ik wat en dan is ze online geweest en skipt ze me.

Wel zie ik dat ze het nog niet heeft gelezen, maar ze is wel online geweest.

Dit gebeurt de laatste tijd steeds vaker.

Ik geef haar wel is wat complimenten over dat ze knap is enz (niet echt zo maar ongeveer en k doe het niet te vaak) ze zegt niet dat ze dit irritant vind.

 

Hierdoor begin ik heel erg te twijfelen of ze me leuk vindt. Zal ik haar maar moeten proberen te vergeten?

 

ANDERE MENSEN MOGEN OOK REAGEREN!

 

Niet opgeven miss was ze druk heb je al gevraagd of ze iemand leuk vind?

Reputatie 2
Badge +4

@Y_xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ik heb het een paar weken terug aan haar online gevraagd.

Toen zei ze dat ze geen crush had maar online kan je snel liegen😬

Reputatie 5
Badge +3

@Y_xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ik heb het een paar weken terug aan haar online gevraagd.

Toen zei ze dat ze geen crush had maar online kan je snel liegen😬

Ja das waar

Reputatie 5
Badge +3

@Y_xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ik heb het een paar weken terug aan haar online gevraagd.

Toen zei ze dat ze geen crush had maar online kan je snel liegen😬

Ja das waar

Ik zou gwn zeggen dat je haar leuk vind en dan daarna zeggen grapje ofzo

Dat grapje zou ik persoonlijk niet doen, je kan het beste eerlijk zijn en geen spelletjes spelen. Als je moed toont door het te zeggen zal ze dat waarderen, of ze nou ja of nee zegt. Het is jouw keuze of je het zegt of niet maar ik zou er geen grapje van maken! 

Reputatie 5
Badge +3

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Dat bedoel ik ook niet ik bedoel dat je dat altijd nog kan zeggen

Nog steeds raad ik dat niet aan, dat klinkt als terugkrabbelen en ik denk niet dat je er veel mee bereikt en eerder er een onnodig rare situatie van maakt. Ik denk dat ik je idee snap maar in de praktijk lijkt het me niet werken... 

Reageer