Hoe blijf ik contact met hem houden?

  • 2 April 2018
  • 3 reacties
  • 147 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal,
Ik sinds 6 jaar ongeveer op een sport waar een jongen op zit die ik leuk vindt.
Net voordat we allebei naar de 1ste klas gingen (zitten nu in de 4de) vonden we elkaar leuk.
Nadat we dat van elkaar wisten kregen we heel veel ruzies en dat was zo’n beetje iedere week.
Onze laatste ruzie was jaartje geleden ongeveer.
Sinds die tijd praten we niet heel erg veel, alleen heel af en toe op sport maar wel weer steeds meer.
We lachen af en toe best wel wat maar buiten de sport hebben we eigenlijk geen contact.
Hoe blijf ik contact met hem houden buiten de sport want als ik hem ineens uit het niets ga appen is heel random na alles wat er is gebeurd.
Xxx van mij

3 reacties

Start een verhaal op de training en maak het dan half af en vertel dan dat je het verhaal nog gaat appen. En trouwens het is normaal dat een meisje opeens een jongen appt na een tijdje, dat doet een klasgenoot van mij ook...
Zoek een reden waarom je hem zou kunnen appen, misschien dat je hem een vraag over het sporten kan appen ofz, of wanneer er trainings zijn. Zoek in ieder geval een goede reden. Daarna kan je de conversatie verder aangaan en steeds dichter bij het onderwerp komen waar jij het eigenlijk over wilt hebben.
"want als ik hem ineens uit het niets ga appen is heel random na alles wat er is gebeurd. "
Verrassingen kunnen leuk zijn, maar zoals al gesuggereed was door @Dini kun je natuurlijk ook een goede reden bedenken. Recente gebeurtenissen zijn altijd een optie, zoals Pasen in dit geval.

Reageer