Vraag

Hij zegt dat hij mij leuk vind?

• 7 december 2016
  • 0 reacties
  • 154 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Heey,
Ik heb een jongen in mijn klas en die wilde een hele tijd geleden ineens een snapstreak met mij starten. En dat vond ik oké, dus dat heb ik nu ook maar laatst zei hij dus dat hij mij leuk vind maar ik vind hem niet leuk en ik heb dus tegen hem gezegd dat het oké is en dat ik wel gewoon nog normaal met hem wil omgaan, omdat ik vind dat als iemand zegt dat diegene je leuk vind, dat het dan ontzettend zielig is om daar dan ineens mee te stoppen om die reden. Maar nu hoorde ik laatst dat hij aan vriendinnen had vertelt dat het een prank is dat hij me leuk vind. En toen hadden ze gevraagd waarom en wanneer hij van plan is om te zeggen dat het een prank is. Maar hij doet nu al een maand alsof hij mij leuk vind en hij zei tegen die vriendinnen dat hij mij nooit zal vertellen dat het een prank is. Maar dat vind ik raar want dan is het geen prank maar een leugen toch? Ik vind het ontzettend daar dat hij dit doet en ik wil hem daarmee ook confronteren maar ik weet niet zo goed hoe ik dit moet doen omdat ik mijn vriendinnen heb beloofd dat ik hem niet ga vertellen dat zij dat tegen mij gezegd hebben. Maar toch wil ik hem vragen waarom hij zoiets doet.. Ik vind het ook raar want hij doet al een maand alsof en hij stuurt ook hartjes enzo en ik weet niet zo goed, hoe ik nu met hem moet omgaan, heeft iemand tips?

0 reacties

Geen reactie

Reageer