Skip to main content

hoi ik ben er weer in mijn eerste topic zei ik dat een oud klasgenootje van mijn oude school nog miss op mij verliefd is. en ik heb net een bericht gekregen en er staat dat deze week zaterdag hij dichtbij mij huis is omdat één van zijn familieleden jarig is, en hij mij graag wilt zien en ik ben echt zenuwachtig omdat ik hem al 3 of 4 jaar lang niet heb gezien alleen geappt en ik zag hem op een video omdat toen hij jarig was had ik een Greetz ballon en chocola  nr hem gestuurd en toen hadden zijn ouders hem gefilmd dus toen kreeg ik die video .  tips zijn altijd welkom.😊

Heyy,

Wat leuk dat je hem weer een keertje gaat zien na zo'n lange tijd! Ik heb niet echt tips voor je, maar maak er iig wat leuks van met elkaar het wordt vast een super gezellige en leuke dag!

Alvast veel plezier!😊

Liefs, ItsJustMe <3

@ItsJustMe dankjewel ga ik doen.

We gaan naar een park ze komen 2 uurtjes eerder voor dat het feetje van hun begint. hebben jullie miss tips hoe ik een gesprek met hem kan beginnen en niet dat het awkward wordt en zijn moeder, vader , 3 of 2 andere broertjes , zusjes komen ook en mijn moeder en zusje gaan mee. tips zijn welkom😊

( tekst aangepast en samengevoegd door De Kindertelefoon vanwege overzichtelijkheid )

Reageer