Vraag

hij wil meer

  • 24 July 2020
  • 6 reacties
  • 206 Bekeken

Badge +2

Hey ik ben een meisje van 13 en ik heb een maand met mijn lieve vriend we hebben al gezoend (getongzoend) maar hij zegt steeds dat hij meer wil maar ik weet niet of ik daar aan toe ben en het überhaupt wel wil en hij vraagt dan ook of ik een keer wil blijven slapen maar door dat hij meer wil weet ik niet of ik dat moet doen. Ik hou heel veel van hem en hij ook van mijn. Ik vindt het ook moeilijk om iedere keer te moeten zeggen dat ik er nog niet aan toe ben of er over na wil denken. heeft iemand tips om het er met mijn vriend over te hebben en duidelijk te maken zonder hem te kwetsen 


6 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Ik zou het gewoon zeggen als hij er weer over begint. Ik ken hem niet, maar ik denk niet dat je hem zou kwetsen.

Ik snap dat je daar na een maand nog totaal niet aan toe bent. Het klinkt nu een beetje alsof je vriendje aan het doordrammen is. Ik ken hem natuurlijk niet en ik wil niet lullig doen ofzo, maar weet je zeker dat hij ook echt verliefd op jou is, of dat hij je gewoon gebruikt omdat hij graag seks wilt?

Maar dat kan ik natuurlijk niet beoordelen.

Als hij echt van je houdt, zal hij het respecteren (en niet doordrammen) als jij gewoon duidelijk aangeeft dat je er nog niet klaar voor bent. Als je wel bij hem wilt slapen, vertel hem dan dat hij geen verwachtingen moet hebben.

 

Suc6 ermee.

Groetjess

Heyy

Als jij het niet wilt moet je het zeker niet doen! Als je vriendje dat niet wil begrijpen is dat heel jammer, maar dan ben je (grof gezegd) beter af zonder. Ik begrijp dat je hem graag ziet hoor, maar als hij niet wil respecteren dat jij nog geen seks wilt kun je beter krijgen. 

Zeg hem gwn dat je er niet klaar voor bent. En dat als je er klaar voor bent je het hem wel verteld. Dan moet hij er niet meer naar vragen. 

Als hij nog eens vraagt of je blijft slapen kun je zeggen dat je wilt op voorwaarde dat hij geen seks wilt die avond. 

Groetjs

Reputatie 2
Badge +1

Hey

Ik snap dat je na een maand nog niet toe bent aan meer. Je moet ook zeker niets doen waar je nog niet klaar voor bent of waar je later spijt van krijgt. Als hij echt van je houdt dan moet hij jouw beslissingen accepteren. Je moet het gewoon tegen hem zeggen en je kunt hem daar niet mee kwetsen want dit is iets persoonlijks en hij heeft niks met jouw beslissing te maken. En als je het hem verteld en hij blijft vragen om meer of hij wordt boos dan is hij niet goed voor je. En ik snap dat je van hem houdt maar je moet ook jezelf respecteren en jij gaat voor. 

Ik hoop dat het goed komt xx

Reputatie 3
Badge +3

Zeg het. En wees duidelijk. Niet "Ik weet het niet zeker, misschien een andere keer" maar "Nee. Ik wil dit nog niet." Als hij echt van je houdt respecteert hij dat. Als hij dat niet doet: Dump hem! Als je echt van iemand houdt wil je heus nog wel even wachten met een stap verder gaan

Ik hoop dat dit geholpen heeft en veel succes!

XOXO 

~BreezyOcean

NEE DOE HET NIET! 

Je gaat er spijt van krijgen! De relatie kan lang duren maar wacht ermee. Je v-card is een stuk van je zelfrespect. Je moet het geven aan de WARE! Die kom je tegen als je wat ouder bent en als je denkt dat hij de ware is hou je v-card nog todat je ouder bent of zelf getrouwd. Gesproken door een jongen van 14 die moslim is. Hopelijk helpt mijn mening😊

Reageer