Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Het voelt alsof er een mes door mijn hart wordt gestoken

• 17 december 2017
  • 10 reacties
  • 325 Bekeken

Hallo allemaal, ik heb een probleem. Een paar dagen geleden was er een schoolfeest en de jongen die ik leuk vond was daar ook. Ik probeerde indruk op hem te maken, maar dat lukte jammer genoeg niet waardoor ik toen erg verdrietig was. Mijn vriendinnen zagen dat er wat een de hand was en vroeg waarom ik zo verdrietig was. Ik zei toen wat er aan de hand was, maar toen wilde ze het vertellen aan hem.

Dat wilde ik niet, maar ze deden het toch. Ze zeiden gelukkig mijn naam niet, maar ze zeiden dat een meisje uit de klas hem leuk vond en moest ja of nee zeggen als hij het meisje leuk vond. Ze noemden alle meisjes uit de klas op, maar hij zei bij hun allemaal nee. Toen voelde ik me heel verdrietig, barste in tranen uit en rende naar de toiletten. Hij zag het gelukkig niet, mijn vriendinnen wel en rende achter me aan. Nu elke keer als ik aan hem denk voelt het alsof er een mes in mijn hart wordt gestoken. Het doet erg veel pijn. En voel me incompleet. Maar ik vind hem nog steeds leuk.

Maar hij wilde weten wie degen was wie hem leuk vond. En heeft dat de hele avond gevraagd aan hun. Ze zeiden het gelukkig niet. Maar nu weet bijna de hele school dat iemand hem leuk vindt. Ik weet niet wat ik moet doen.
Zou ik het gewoon moeten vertellen? Hoe gaat het pijnlijke gevoel weg? Kan iemand misschien helpen?

Groetjes Roomijsje1

10 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hey roomijsje!

Wat vervelend, als hij echt jouw held is.
Zou hij het niet doorvertellen. Wat dat is zielig.
Ik zou niet meer aan hem denken en aan leuke dingen denken.
Of leuke dingen doen.
-hobby’s, uitjes etc.

Wat je ook kan doen is het gewoon vertellen.
Ik denk dat er niets anderd op zit.
Je hebt je vriendinnen als steun, ik denk dat leraren en ouders hierbij weinig voor ne betekenen.

Gr, macje!
Badge +2
Wat rot. Maar dit kan ook zijn omdat ze hem pushden, t gebeurt ook wel eens bij mij, met zn allen vragen of ik iemand leuk vind. Dan ist altijd een rooie kop en nee,nee,nee. Maar als je hem had benadert was er misschien wel iets moois ontstaan.
Schoolfeesten zijn hier eig alleen in de onderbouw, dus gok dat je 13/14 bent. Dan hoeft t geen ramp te zijn. Leuke jongens zat op de wereld.
Succes, ik ben benieuwd wat je gaat doen
Badge +3
Ja het leven gaat niet altijd over rozen hé. Tis gwn jammer
Ik heb uiteindelijk gezegd dat ik hem leuk vindt met mijn vriendinnen erbij. Maar zijn antwoord was “oké”. Mijn vriendinnen zeiden dat hij iets anders moest zeggen ik plaats van “oké”, bijvoorbeeld of hij mij wel of niet leuk vond. Maar hij liep gewoon weg. Mijn vriendinnen gingen achter hem aan. Ik moest erg hard huilen waardoor bijna de hele klas het hoorde en vroeg wat er aan de hand was. En er kwam ook leraar bij. Ik zei dat er niks aan de hand was en rende weg.

Mijn vriendinnen hebben me uiteindelijk gevonden na heel lang zoeken. Ze hebben me een beetje getroost. Maar ik voel me nog steeds erg verdrietig. Ik heb het gevoel dat mijn bestaan geen zin meer heeft. Dat ik beter gewoon zelfmoord kan plegen. Dat niemand van me houdt.

Hij heeft me sinds dan ook niet meer gesproken. Meestal doet hij altijd vriendelijk tegen me, maar sinds toen heeft hij geen woord tegen me gezegd. Inplaats van een snellere weg uit de klas te nemen maakt hij een grote bocht om me en loopt dan snel weg. Is hij boos op me? Is hij bang voor me? Heb ik iets verkeerd gedaan? Ik weet het echt niet.

Een vriend van me zegt dat hij een ander meisje leuk vind, maar dat niet durft te zeggen. Daardoor voelde ik me nog verdrietiger, maar liet het niet zien.

Ik hoop dat ik en de jongen die ik leuk vindt nog vrienden zijn. Of zou ik geen vrienden met hem meer moeten zijn. Kan iemand alsjeblieft helpen???
Badge +3
Je doet wel een beetje overdreven hoor. Je hebt tenminste vriendinnen die om je geven
Je doet wel een beetje overdreven hoor. Je hebt tenminste vriendinnen die om je geven
Het spijt me. Het was niet mijn bedoeling om overdreven te doen. Ik ben nogal wanhopig.
Badge +3
@Roomijsje1
Oké
Het is natuurlijk hartstikke vervelend, maar ik denk dat hij het zoiezo niet wilde vertellen, omdat je vriendinnen het vroegen. Ik denk dat als jij het had gezegd, het misschien heel anders was. Ik denk dat het beste is om het gewoon te vertellen, hoe moeilijk het ook is. Als je het hebt verteld en hij vindt jou niet leuk, weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Het is natuurlijk lastig, maar misschien wel beter.
xx
Ik denk dat hij het misschien ook wel een beetje gek vindt. Dit is misschien de eerste keer dat iemand dat tegen hem heeft gezegd en hij weet niet zo goed hoe hij daarmee om moet gaan. Blijf vooral niet in de put zitten, maar ga leuke dingen doen met je superleuke vriendinnen! Want die zijn gelukkig heel lief voor je!:$
Ik ben het met ikbenikben eens.

Niet iedereen gaat je leuk vinden. Zo is het leven nou eenmaal.
Er zwemmen nog 1000e andere visjes in de zee.
En de wereld vergaat niet.

Reageer