Het perfecte koppel? Hell yes.

  • 13 January 2021
  • 10 reacties
  • 217 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Goedenacht,

 

Ik ga jullie eens vertellen over mijn (toekomstige maar toch al huidige) vriendin. Ik heb haar dus zoals in mijn vorige topic ontmoet op een app genaamd ‘Discord’ (Dat is een app waar je kan bellen en chatten met vrienden). Al snel klikte het tussen ons twee, en hebben de eerste avond ook al aardig wat uurtjes gebeld. We merkten al snel dat we veel gemeen hadden, haha.. extreem veel. 

Zo is ze bijvoorbeeld op de zelfde dag als mij jarig, en zijn onze meningen vrij wel het zelfde. Tot nu toe hebben we nog niet echt anders gedacht. Ik ga der binnenkort over 3 dagen, 11 uur, 43 minuten ontmoeten voor de eerste keer. Spannend, haha. We hebben al een hele planning staan. Met name extreem veel knuffels. 

 

En nu wil ik nog even opscheppen over hoe geweldig ze is. Sinds moment 1 ben ik al gek op dr stem. Klinkt echt te chill. Na een paar dagen had ik der snapchat en kreeg ik een face reveal. En ja hoor, je zult het niet verwachten.. maar ze is wel knap hoor. Daar naast is ze ook nog super lief, schattig en nog veel meer. Het valt eigenlijk niet in woorden te omschrijven. Oeps.

 

Nouja goed, laat is weten wat jij vind van dit verhaal. Joejoe :)

 

 


10 reacties

Ik snap niet echt wat de vraag of het probleem is maar ik ben blij oor je dat je een leuk iemand hebt ontmoet.

Daarnaast moet ik ook kwijt dat in veel gevallen het niet handig is om een liefdesrelatie via het internet te ontwikkelen. Zelfs als je weet hoe de persoon eruit ziet en wie ze echt zijn kan het nogsteeds heel kut voor je aflopen, als het in het echt toch anders is, of als blijkt dat je veek tijd en energie hebt gestopt in een onmogelijke relatie. 

​​

Zelf had ik deze in “succesverhalen” geplaatst, maar het is in ieder geval fijn om te zien dat mensen hier ook leuke verhalen te delen hebben.
 

Hopelijk lukt het jullie om er ondanks de huidige maatregelen en problemen er iets leuks van te maken.
Met elkaar spreken via Discord is natuurlijk super leuk, maar in het echt kun je natuurlijk net wat meer doen.
Laat dus maar weten of dit daadwerkelijk een “succesverhaal” geworden is.

Zag na het plaatsen pas dat ik het hier had gezet :p nja, kan gebeuren.

Ik snap niet echt wat de vraag of het probleem is maar ik ben blij oor je dat je een leuk iemand hebt ontmoet.

Daarnaast moet ik ook kwijt dat in veel gevallen het niet handig is om een liefdesrelatie via het internet te ontwikkelen. Zelfs als je weet hoe de persoon eruit ziet en wie ze echt zijn kan het nogsteeds heel kut voor je aflopen, als het in het echt toch anders is, of als blijkt dat je veek tijd en energie hebt gestopt in een onmogelijke relatie. 

​​

 

Maar daar van is ontmoeten ook het doel. Daarnaast hebben we al aardig uren gebeld dus heb er wel vertrouwen in.

Zelf had ik deze in “succesverhalen” geplaatst, maar het is in ieder geval fijn om te zien dat mensen hier ook leuke verhalen te delen hebben.
 

Hopelijk lukt het jullie om er ondanks de huidige maatregelen en problemen er iets leuks van te maken.
Met elkaar spreken via Discord is natuurlijk super leuk, maar in het echt kun je natuurlijk net wat meer doen.
Laat dus maar weten of dit daadwerkelijk een “succesverhaal” geworden is.

Jij bent de vibe waar ik voor leef

Ik snap niet echt wat de vraag of het probleem is maar ik ben blij oor je dat je een leuk iemand hebt ontmoet.

Daarnaast moet ik ook kwijt dat in veel gevallen het niet handig is om een liefdesrelatie via het internet te ontwikkelen. Zelfs als je weet hoe de persoon eruit ziet en wie ze echt zijn kan het nogsteeds heel kut voor je aflopen, als het in het echt toch anders is, of als blijkt dat je veek tijd en energie hebt gestopt in een onmogelijke relatie. 

​​

 

Maar daar van is ontmoeten ook het doel. Daarnaast hebben we al aardig uren gebeld dus heb er wel vertrouwen in.

Ik bedoelde ook meer in het algemeen, niet per se in jouw geval. Daar ben ik nogsteeds hartstikke blij voor je en ik hoop op het cliché "lang en gelukkig" sprookje. 

Ik snap niet echt wat de vraag of het probleem is maar ik ben blij oor je dat je een leuk iemand hebt ontmoet.

Daarnaast moet ik ook kwijt dat in veel gevallen het niet handig is om een liefdesrelatie via het internet te ontwikkelen. Zelfs als je weet hoe de persoon eruit ziet en wie ze echt zijn kan het nogsteeds heel kut voor je aflopen, als het in het echt toch anders is, of als blijkt dat je veek tijd en energie hebt gestopt in een onmogelijke relatie. 

​​

 

Maar daar van is ontmoeten ook het doel. Daarnaast hebben we al aardig uren gebeld dus heb er wel vertrouwen in.

Ik bedoelde ook meer in het algemeen, niet per se in jouw geval. Daar ben ik nogsteeds hartstikke blij voor je en ik hoop op het cliché "lang en gelukkig" sprookje. 

 

Om hier op terug te komen, ze was opeens van gedachte veranderd en de dag was dus compleet rot gelopen. En ik mag der wss nooit meer zien...

Weet je waarom ze van gedachten is veranderd? En waarom mag je haar nooit meer zien?

Weet je waarom ze van gedachten is veranderd? En waarom mag je haar nooit meer zien?

 

Ze had al een eerder gesprek gehad met der ma in die richting en die had der op andere gedachtes gepraat, en sinds dien zie ik zelf een ander persoon voor me. Het was binnen 1 klap allemaal over. En dr moeder vond t niet verstandig dat ik terug kwam.

Reputatie 1
Badge +1

ah yikes man, van succes verhaal naar iets minder succes verhaal

Reageer