Vraag

Het derde wiel?

  • 29 November 2018
  • 2 reacties
  • 693 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn beste vriendin en beste vriend zijn verliefd geworden. Niet het middelbare school leuk vinden. Maar echt het ik wil mijn leven met je delen verliefd. Ik voel me nu ontzettend het derde wiel zoals ik al eerder was voordat ze wisten dat ze elkaar leuk vonden. Advies is zeer welkom. Ik voel me echt zo kut nu.

2 reacties

Hoi!
Als ik het goed begrijp is je beste vriendin en beste vriend een koppel en ben je nu het derde wiel?
Er is helaas niks aan te doen.
Wel is er een mogelijkheid dat jij ook een relatie krijgt en op dubbel date kan gaan hahaha en dan kun jullie bijvoorbeeld naar de bios met z'n 4en en blijft de vriendschap nog steeds bestaan.
Succes😉
Hoi!

Ik snap dat dat niet echt een leuk gevoel is, maar misschien kan je dit ook eens met hen bespreken, dat je het (is dat zo?) wel fijn voor hen vindt dat ze elkaar gevonden hebben, maar dat wanneer jullie samen dingen doen je er ook graag bij betrokken zou willen worden en hoopt dat deze relatie geen invloed heeft op jullie 3 als vrienden. Ik denk dat ze het wel zullen begrijpen.

Als dat niet werkt spreek dan misschien eens af en toe af met elk van hen apart.
Je bent hun vriendin dus ik denk dat dat wel goed zal komen!

Groetjes
Lot

Reageer