hem

  • 23 May 2018
  • 2 reacties
  • 126 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Dit is een ander toppic dan dat ik gewend ben om te schrijven. Een ander stukje van mijn gevoelens. Maar ik wil dit even kwijt anders is er een kans dat het me straks weer teveel wordt en dat ik weer de controle kwijt raak.
Ik soort van date sinds een week of twee met een jongen. En als we samen zijn is het super fijn en kan echt goed en veel met hem praten. Maar mijn vorige relaties waren niet oké, ik werd veel gebruikt. Jongens zagen mijn lichaam alleen maar als een seksobject, niets meer. Bij hem heb ik het gevoel dat het daar niet om gaat, voor het eerst. Hij zat de eerste afspraakjes niet eens aan mijn lichaam als we zoende bijvoorbeeld. Ik weet niet of het een relatie wordt tussen ons twee, maar voor nu voelt het goed. Toch ben ik zo bang, soms als hij een keertje niet kan afspreken of als ik wel een keertje zijn hand over mijn borst voel tijdens het zoenen. Ik ben bang dat het hem alleen om de seks gaat, bang dat hij niet om me geeft, bang dat hij geen relatie wil, bang dat ik weer gekwetst wordt. Het voelt nu echt goed maar zoals vandaag zei hij af omdat hij toch niet kon afspreken en dan wordt ik meteen weer helemaal gek in mijn hoofd van vind hij me wel leuk genoeg of ging het hem dant alleen om de aandacht? Echt ik wordt zo gek van die stemmetjes in mijn hoofd, maar mijn vertrouwen is daarin gewoon weg, foetsie. Ik weet niet zo goed wat ik eraan moet doen en dacht misschien kunnen jullie helpen?

2 reacties

Probeer het gwn en als die jongen iets doet wat jij niet fijn vind waarschuw je hem hiervoor dat je dat echt niet fijn vindt en als hij het dat dan nog eens doet zou ik het uitmaken

Hopelijk heb je hoer iets aan

Groet LOL 2.0
Probeer hem te vertellen wat je hebt meegemaakt en waar je mee zit, dan kan hij rekening met je houden.
Vertel hem ook als hij iets doet wat je niet fijn vind, en zorg ervoor dat je grenzen stelt voor jezelf waar je niet overheen gaat!!
bijvoorbeeld als je (nog) geen seks wil dat je dat ook niet doet als hij je vraagt om het toch te doen.
Als hij je leuk vind zal hij dat begrijpen en accepteren en toch met je blijven afspreken, en je helpen.

Als hij dat niet doet en doorgaat als je stop zegt of niet meer wil afspreken dan moet je het uitmaken, dan is hij je niet waard. Je verdient een jongen die lief voor je is en rekening met je houd en respect voor je heeft, zeker als het gaat om jouw lichaam.

Reageer