Helpp vriend (crush) mag niet tegen mij spreken wegens vriendin ?

  • 12 August 2018
  • 17 reacties
  • 278 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik heb een probleem waar mee ik heel erg zit
Ik heb een goede vriendin waarmee ik bijna alles mee deel maar nu zit ik dus met een probleem er is dus een jongen waar ik verlieft op ben denk ik maar er zit dus een verhaal achter vroeger lachte mijn vrienden groepje dat jonge uit terwijl mijn vriendin zelf op hem vroeger was echt een lange tijd maar hij wou haar niet
En nu lacht zij hem uit dat hij een lange nek heeft enzo en ik wil niet raar overkomen dus lach ik maar mee maar ik durf niet tegen haar te vertellen dat ik op hem verlieft ben omdat ja ik weet het zelf ook niet en nu stuurt zij hem dat die niet meer hanze tijd moet sturen enzo maar ik wil wel dat die stuurt help mij wat moet ik doen ik wil niet voorschut staan ofzo ietss helpp
Ps. Sorry als deze verhaal een beetje door elkaar is hopelijk snappen jullie mij

17 reacties

Oké misschien is je vriendin hele aardig hoor maar wat ze doet is echt niet goed... Dat is pesten en je doet nu dus eigelijk mee... Sorry? maar wat je het best kan doen denk ik is gewoon een keer tegen je vriendin zeggen ik vind dat we moeten stoppen met lachen om zijn nek enzo hij vind dat echt niet leuk. Haar reactie weet ik natuurlijk niet

Dit hoeft niet zo te zijn maar ik denk dat je vriendin onzeker is dat hij haar afwees en daardoor nu zo doet. Maar grootte kans dat hij hara afwees omdat hij ieman anders leuk vind. En als jij die geene bent toevalig is dat nu heel pijnlijk voor hem. Als je dat niet bent nogsteeds (jongens zijn ook onzeker)

Dus probeer het te veranderen ik spap dat je haar niet kwijt wilt raaken maar de vraag is ben jij gelukkig in deeze situatie (als ik het zo lees denk ik van niet) en dan is het aan jou jezelf in een betere situatie te brengen❤️

Veel suc6 en hou mij op de hoogte ❤️❤️❤️
Ja dat jongen wist dat zij op hem was maar wees haar af ik weet niet welke reden maar hij is ook nu op mij en dat weet zij ook en het gaat op haar zenuwen dat ik hanze tijd met hem stuur en nu zei ze tegen hem dat hij mij met rust moet laten maar ik kwam er net achter dat zij nu met hem loopt te sturen wat een trut is zij ook
Hoi

Je vriendin mag je niet verbieden met die jongen om te gaan. Het is helemaal niet fijn van haar dat ze die jongen uitlacht, ook al doet ze het waarschijnlijk uit onzekerheid.

Om niet op te vallen, lach je met je vriendin mee, als ze die jongen uitlacht. Dat lijkt me geen goed plan, aangezien die jongen je daar alleen onaardig door gaat vinden. Best praat je met je vriendin en vraag je haar om met het uitlachen te stoppen, zoals @Mijnigezien zei.

Blijf maar contact hebben met die jongen als je dat fijn vindt. Je vriendin kan dat jou niet verbieden.

Groetjes
x
Maar dat jongen negeert mij al sinds gisteren hij stuur mij niet meer terug ik weet niet wat ik moet doen ik stalk hem maar hij stuurt niet terug ?
Hij wilt mij niet meer spreken hij zegt wat ik van hem wil?
Wat vervelend dat hij jou negeert. Kan je eens met hem afspreken, zodat jullie kunnen bespreken wat er aan de hand is?
Het lijkt dat hij niet meer van mij houdt ?
Wat jammer dat je dat gevoel hebt. Kan je hem vragen om een keer af te spreken, zodat jullie deze situatie uit kunnen klaren? Het is niet fijn dat je met dit gevoel zit, en hij heeft vast ook twijfels.
Tip Van De Dag:
Je hebt Andere mensen om je heen nodig
Je zat midden in De drama van die jongen en je vriendin
Ik zou die jongen vergeten, laten zitten, laten gaan etc
En die vriendin is een bitch dus daar moet je ook van AF.
Gewoon even een tijdje afstand nemen van alle 2
Hij antwoord nu mij helemaal niet meer dus ik denk dat ik heb opgeef als hij echt van mij zou houden zou hij mij sturen en voor mij vechten en niet zomaar opgeven
Zie je hem op school? Je zou hem kunnen aanspreken.
Neen hij zit niet met mij in school maar zijn school is op de overkant van mijn school ondanks dat paseeert hij mij vaak en stuurt hij mij dan een smsje van ja ik heb je gezien je was mooi dit dat maar hij sprak mij nooit aan en ik vroeg dat ook en hij zij van ja je was
Niet alleen baldi bla en ik vond het wel een beetje vreemd
Want ja schaam jij je voor mij of wat ? Maar wat vroeg ik ook niet
Zou je hem eens kunnen aanspreken als je hem ziet?
Ja tuurlijk maar ik weet niet of ik het durf
Hem aanspreken bied je de beste kansen denk ik. Het is even dapper zijn, maar als het goed komt tussen jullie, is dat het wel waard.
Het komt niet meer goed hij doet heel droog en negeert mij
Misschien is het goed om hem even te laten afkoelen. Het kan dat hij momenteel te boos is om naar jou te luisteren. Laat hem even met rust, en spreek hem dan aan. Stuur hem geen hopen berichtjes of laat geen bergen voicemails achter, want die zullen waarschijnlijk een averechts effect hebben.

Reageer