Vraag

Helpp

  • 14 July 2018
  • 2 reacties
  • 98 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy,
Ik ken sinds 2 weken een jongen en ik vind hem leuk. Ik weet ook dat hij mij leuk vindt. Wat moet ik nu doen want we willen graag afspreken maar weten niet wat we dan moeten doen en onze gesprekken vallen steeds stil...
Wie kan me helpen?

Xxx

2 reacties

Hi NatalyaW1,

als jullie elkaar allebei leuk vinden, maar jullie weten niets om over te praten, is bij elkaar zijn misschien in eerste instantie al genoeg. Jullie kunnen ook elkaars hand vast houden. Misschien dat jullie daardoor meer zelfvertrouwen krijgen en er een gesprekje op gang komt.

Ik kan nooit mijn mond houden, dus ja, ik heb altijd wel wat te vragen of te zeggen :P

Ik zeg altijd waarom ik mijn vriendjes (ja, klopt, ik ben gay) leuk vind. Dat ie mooie ogen heeft en een leuk neusje en mooie lippen en een lieve lach en zo gaat het nog even door. Ik ga dan met mijn hand door zijn haar en geef hem een kusje. Van die dingen.

Maar je kunt het toch hebben over de vakantie nu. Of hij nog weg gaat, of jij nog weg gaat. Wat jouw mooiste vakantie in het echt was. Waar je van droomt om ooit nog eens naartoe te gaan op vakantie.

Je kunt het ook over jezelf hebben. Of je zusjes of broertjes hebt. Of je graag sport of juist niet. Over of je al eens verkering hebt gehad en natuurlijk al die vragen ook aan hem stellen.

Je kunt ook samen iets gaan doen. Dan zijn jullie iig bij elkaar. Ga samen een ijsje eten of de stad in. Lekker samen naar het zwembad of het strand. Dan kun je zijn buikje misschien inwrijven. Ik droom er al van, maar ja, het gaat om jou.

Ik kan ook mee gaan haha, nee das een heel slecht idee, want misschien pik ik ‘m dan in. Nee, dat zou ik nooit doen :P

Ik hoop dat je iets aan mijn vage tips hebt.

Heb je nog vragen dan stel je die toch gewoon en misschien heb ik dan een (beter) antwoord voor je.

Je moet ergens beginnen dus bij elkaar zijn is al iets, toch?
Veel plezier met je lover.

Groetjes,
M&M’s
Hoi

Je kent een jongen, en je weet dat hij jou leuk vindt. Dat is alvast fijn. Het is waarschijnlijk allemaal nog wat nieuw en spannend, maar ik vermoed dat, wanneer jullie elkaar wat beter kennen, die gesprekken zo loslopen.

Zelf ben ik helemaal geen referentie op sociaal vlak, maar als je bijvoorbeeld bij hem thuis bent, en er valt een stilte, zou je kunnen vragen waar bv. die ene foto op de kast gemaakt is, of waar die vaas vandaan komt. Misschien komt er dan een gesprek over de vakantie van die foto op gang, of kom je te weten dat hij die vaas zelf gemaakt heeft.

Je hebt van die boomklimparken. Dat zijn laddertjes en touwen tussen bomen door. Dat kan best gezellig zijn. Als een van jullie moeite heeft met een laddertje ofzo, kan de andere helpen, en dat schept ook weer een band. Het is wel fijn als jullie op voorhand even nagaan of geen van jullie hoogtevrees heeft, anders is het niet leuk.

Picknicken misschien. Met dit weer lijkt me dat wel leuk. Neem lekker eten mee (misschien iets met pasta, dan kan je die scene nadoen uit die ene film, vanaf 1:20). Of jullie kunnen het iets rustiger aandoen, en gezellig de eentjes voederen. Heeft een van jullie een hond? Een boswandeling met de hond kan ook leuk zijn.

Stiltes zijn niet erg. Hand in hand op het strand wandelen en niets zeggen is ok, en best romantisch.

Veel plezier :)

Groetjes
x

Reageer