Vraag

Help! Vrienden maken

  • 6 June 2021
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik zit dus al een tijd met een dilemma: Er zit iemand in mijn klas en ze is heel aardig, ik heb wel eens een opdracht samen moeten doen en ze is eigenlijk de enige in mijn klas waarmee ik gewoon goed kan omgaan. Maar ik zou dus heel graag vrienden met haar willen worden en gewoon vragen om een keertje af te spreken of gewoon iets te gaan doen ofzo maar ik heb geen idee of ze het leuk zo vinden. Dus ik vroeg me even af wat jullie zouden doen 😅


1 reactie

Hé Beauuutje,

Ik snap je heel goed, het is natuurlijk super leuk om nieuwe vrienden te maken. Als ik jou was zou ik een keer gewoon iets toegankelijks en onschuldigs voorstellen. Dit kan zijn: een ijsje halen, naar de film en ga zo maar door. Ik denk dat je zelf vast ook zat kan bedenken en anders moet je het gewoon even laten weten natuurlijk! Vraag het haar gewoon op school of via whatsapp ofzo, of doe spontaan iets als je bijvoorbeeld een tussenuur hebt. Als ze niet wil is het ook niet erg, gewoon aardig blijven tegen haar op school en wie weet kan je het nog een keer proberen!

Ik hoop dat ik je zo een beetje heb kunnen helpen! 

Reageer