Help verliefd op een nice boy maar heb alles over hoop gegooid

  • 2 September 2019
  • 4 reacties
  • 249 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hey mede kinderen,

Het zou fijn als je mijn verhaal leest maar om direct naar de hoofdonderwerp te gaan kijk het diktedrukte

Zoals mijn vorige topic al zei, ik ben verliefd alleen toen wist ik het niet zeker maar nu weet ik het zekerder dan zeker. Nou ja wat mijn probleem is. IK BEN NOOIT OP EEN TYPE ZOALS HEM VERLIEFD GEWEEST EN AL HELEMAAL NOOIT VERLIEFD GEWEEST OP DE MANIER DAT IK NU VERLIEFD BEN! Nou ik dacht laten we kleine stapjes nemen dus begon licht te flirten, beetje chatten, complimenten geven, x'jes achter berichten zetten, beetje opvallen bij hem. Dus hadden ik en hem de laatste (les) dag voor de vakantie afgesproken om samen de trein te pakken naar het dorp waar we wonen, alleen maakte ik een vreselijke blunder. Tenminste iets dat toch wel stom overkomt. Ik heb overprotective ouders en die kwamen me random ophalen van school door een ruzie die ik toen had met hen. Dus toen ik hun berichtje binnen kreeg zei ik random doei en rende ik weg. Hij appte me later van "hey je kwam niet meer terug dus ik heb de trein maar gepakt, alles ok" en ik antwoordde toen heel gaar met "ja" . Daarna appte we wel soms maar ik had steeds minder tijd ofz en antwoordde steeds gaar en op een moment kwam ik weer normaal online en kwam het steeds over (voor mij) alsof hij niet meer geïnteresseerd in gewoon een gesprek. Toen kwamen er een paar dingen tussen en heb ik me volledig offline gehouden van social media of andere dingen en heb ik al helemaal geen woord tegen hem gezegd. Hij had me 2 weken daarna wel geappt om te vragen hoe het met me ging. Daarna had hij kinderweek en heb ik hem ook niet geappt omdat ik hem niet wou storen.

Ik hou dit op een gesprek omdat ik dit gewoon even kwijt wil. Het is voor mij nieuw om echt iemand leuk te vinden. Ik weet dat hij kinderen graag helpt en ik weet niet of hij hier ook op 't forum helpt maar, hey als je jezelf erin herkent en je denkt dat je weet wie ik ben. Alsjeblieft, skip me niet maar biecht het gewoon eerlijk op van dat je niks in me ziet ofz. Dat doet minder pijn dan dat je niet antw.

En andere kinderen die dit lezen, Hebben jullie advies, hoe ik hem toch weer tot aandacht kan krijgen of versier trucs maakt niet uit, drop het gewoon ff hier onder


(ik heb dit snel getypt dus sorry voor alle spelling/grammatica fouten)

4 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Geen versier trucs meer maar alles uitleggen en vertellen wat je van hem vind. Als je dat niet doet is de kans groot dat hij afhaakt omdat hij denkt dat je geen interesse heb. Dus niet wachten app nu! Je krijgt er anders echt spijt van (als je echt zo super super verliefd bent).

Blunders maken we allemaal, dat is niet erg. Verliefde gevoelens doen rare dingen met je, je zegt rare dingen, je doet raar en je doet dingen waar je spijt van krijgt. Dat is liefde, dat is nou liefde...
Leg alles uit en vertel het. Nee heb je, ja kan je krijgen. Je kan het, echt waar. En wees nou eerlijk? Kan het nog slechter dan nu? Zo nee? Dan heb je toch niks te verliezen meer 😉

Laat je het weten hoe het is gegaan:p
(ik dacht dat ik wat had verstuurd maar blijkbaar niet ofz)

Aller eerst, tnx voor jouw reactie! Daarna:

Ahhhhhhh, Ik zou het echt niet durven om het nu al te vragen aan hem! We zijn goede vrienden en ik wil het echt niet verknallen door te zeggen "hey lekkerding, ik vind je leuk!" Sowieso had die gezegd dat hij niet viel op kinderen in mijn leeftijdsgroep en shit dan is t awkward als hij mij al helemaal niet leuk vind! Sowieso heb ik het gefixt om met hem af te spreken (als hij kan) volgende week zodat we muziek kunnen maken samen. Dus ik hoop dat dat ons dichterbij haalt ofz. Srs this is confusingggggg!
ik denk dat je gewoon weer van vooraf aan moet beginnen met de normale gesprekken en het zo weer op moet bouwen tot het punt waar jullie de dag voor de vakantie waren gebleven, als hij daarin meegaat dan weet je in elk geval dat hij hoogst waarschijnlijk (niet 100% dus) ook wel in jou is geintresseerd.
Heb het hem verteld, hij reageerde positief en had respect voor me maar hij zei ook eerlijk dat hij (nog) niet dezelfde gevoelens had, maar me gwn als een super toffe vriendin ziet. Ik vind het jammer maar ja ik ben blij dat hij het gwn goed en nice heeft verteld

Reageer