Beantwoord

Help! Ik heb een vriendje maar denk dat ik bi ben.

  • 11 May 2019
  • 2 reacties
  • 199 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,
Ik denk dat ik bi ben. Toch weet ik het niet helemaal zeker. Mijn ouders weten van niks. Het probleem is ik heb ook een vriendje daar weten mijn ouders ook niks van. Wat moet ik doen?! Heeft iemand tips om achter te komen of je bi bent? En hoe je aan iedereen moet vertellen? Ik denk dat ik bi ben door dat ik steeds droom van een meisje die ik zoen.
icon

Beste antwoord door Anonymous 11 May 2019, 21:15

Bekijk origineel

2 reacties

Als jij in werkelijkheid ook geniet en nageniet van de droom dan kan je zeker ni seksueel worden, het geeft niks want 1 van de 2 gealachten zal je toch wel leuk vinden, zie t als een voordeel, je hebt 50% meer kans op een relatie
Hey,
Bi zijn houdt in dat je op jongens en op meiden valt. Een relatie met een jongen kan dus ook gewoon! Als je van je vriendje houdt, dan zit alles goed.
En wat ook zo is; Dromen zijn bedrog. Als je in je dagelijkse leven veel bezighoud met dat je eventueel meisjes ook leuk zou kunnen vinden, is dat waarschijnlijk de reden dat je daar ook over droomt.
Je zit waarschijnlijk in de puberteit, en dan is het normaal dat je daar onzeker over bent, en dat je erover twijfeld. Ik denk eigenlijk dat iedereen er wel eens aan twijfeld of ie hetero is, of niet. Het zou kunnen dat jij hier alleen wat meer mee zit.
En trouwens; bi zijn is helemaal niet erg. Eigenlijk is het juist een voordeel, want hé, de keuze is reuze ;)
Hopelijk heb je er wat aan.
Xx

Reageer