Vraag

help ik durf niet met meisjes te praten

  • 26 May 2022
  • 3 reacties
  • 150 Bekeken

Badge

Hoi jongen 13 hier

 

Sinds ds lockdown (toen zat ik in groep 7) merk ik dat ik het erg lastig vind om in contact te komen met meisjes en als ik praat met een meisje dan krijg ik het heet en benauwd en zeg ik domme dingen. Ik zit in een klas met alleen jongens. Ook ben ik best onzeker over mezelf aangezien ik aan de dikke kant ben maar ik ben bezig met sporten en ik werk aan afvallen.Ik vind een meisje uit mijn oude klas leuk (verliefd) en spreek haar soms, ik doe dat normaal heel graag maar ik probeer het te ontwijken omdat ik het niet meer echt durf ik zit nu in de brugklas. Als ik ook maar met een meisje praat durf ik geen oogcontact te maken. Ook krijg ik snel een stijve als ik dat meisje zie dat heeft ooit gezien en ze vroeg of ik opgewonden van haar word. Ik ben bang dat ik geen vriendin krijg omdat ik niet durf te praten met meisjes. Heeft iemand tips?


3 reacties

Reputatie 1
Badge +1

je bent niet de enige😂👍

Badge

Heyy anonieme jongen,  

ik snap wel dat je een beetje verlegen bent bij meisjes dat zijn veel jongens bij mij ook. Maar als je nooit iets tegen dat meisje zegt zal ze je ook nooit zien staan… meisjes vinden het heel leuk als je ze een complimentje geeft of een gunst verleend (deur open doen) dat soort dingetjes of even lief naar haar lachen (knipogen) etc. Gewoon normaal aardig doen. Probeer niet te fantaseren over seks ofzk want meisjes gaan niet zo snel en ze schrikt mischien een beetje als ze je stijve ziet

 

groetjes Maria 

Badge

@mari.a 

Dankjewel mari.a

Ik zit hier al heel lang mee en ik waardeer het onwijs erg dat je begrip toont en tips geeft, ik  ga ze zeker toepassen. Ik fantaseer heel zelden over seks met haar maar soms dan heeft ze gewoon een uitdagende outfit aan en dan heb ik geen controle meer. Maar iniedergeval erg bedankt en groetjes anoniem!

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

Reageer