Vraag

help

  • 28 July 2020
  • 2 reacties
  • 88 Bekeken

Badge

Bericht aangepast door De Kindertelefoon in verband met overtreding regel 6: Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

 

Heyy ik ging vandaag dus uiteten met mij zus en vader en ik zag echt een hwle knappe jinge ik was meteen 😍😍😍 maar ik weet alleen dat hij naam verwijderd door De Kindertelefoon heet en dat hij blonde haren heeft enn dat hij een licht blauwe polo aan had en een spijkerbroek het restaurant heet naam verwijderd door De Kindertelefoon en is in stad dus als je dit leest jonge ik ben naam die ene met die staart en roze scrunchie en stranger things t shirt maar kan iemand helpen wat ik moet doen want ik wil hem echt gr.ikbenkaasje


2 reacties

Tja, jammer dat je geen contactgegevens van hem hebt. Ik wil niet lullig doen ofzo, maar de kans dat je hem ooit nog ziet/spreekt is bijzonder klein. Wat je nog kunt proberen, is op insta zoeken naar de locatie (het restaurant) en kijken of hij een story of een post heeft gedropt dat hij daar was ofzo. Kans is klein maar misschien kan je zo zijn acc vinden.

Maar je vindt vast wel iemand (in je eigen omgeving) die je ook leuk vindt. En het gaat niet alleen om het uiterlijk hè. Misschien is het wel een gigantische eikel:stuck_out_tongue_winking_eye:

 

Ik voorspel:crystal_ball:trouwens dat hieronder vast wel jongens zijn die grappig gaan doen en zeggen dat zij Tristan zijn, maar die kans is zo nihil… Niet meteen geloven dus.

(of zijn heb ik ze nu afgeschrikt met mijn waarschuwing:thinking::thinking::joy: )

 

Groetjess

Hi ikbenkaasje,

 

je kunt ook terug gaan naar het restaurant en vragen of zij die jongen kennen. Wie weet komt ie daar elke week….

Als ze hem kennen, maar niet willen zeggen wie hij is (ivm de privacy ofzo), dan kun je altijd jouw contactgegevens achterlaten en vragen of ze die aan hem willen geven. Dan kan hij, als hij dat wil, contact met jou opnemen.

Goed idee hè :relaxed:

 

Succes

 

Groetjes,

M&M's

Reageer