Vraag

Help!

  • 28 August 2019
  • 9 reacties
  • 417 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,

Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik heb sinds mijn vakantie, dat ik op vakantie was een vriendje. Waar ik zoveel spijt van heb dat ik ja heb gezegt. Hij doet nu dingen die ik niet wil. Hij zit aan mijn borsten ook al zeg ik nee. Hij gaat door en nu weet ik echt niet wat ik moet doen. Want als ik het uitmaak, wat mischien wel makkelijker is. Krijg ik gezeik met ouders. Dus ik weet niet wat ik moet doen. Binnekort komt hij een nachtje bij mijn huis slapen. Hij wil ook de hele tijd zoenen, en denkt altijd dat ik lieg. En volgensmij doet hij zich soms anders voor. Ik weet het niet meer.

Groetjes,

9 reacties

Hij moet luisteren naar jou als jij stop zegt! Zeg dat heel luid en duidelijk en als hij niet stopt kan je nog altijd dreigen dat je naar de politie zal stappen. Wat hij doet is een vorm van aanranding! En als je het wil uitmaken dan moet je dat doen, niet denken aan je ouders maar aan jezelf want dat is het belangrijkst. Spreek misschien eerst met hem af in een openbare plek om het daarna uit te maken, dan heb je minder kans dat hij iets zou doen. Veel succes!
Ik weet het... Ik moet het eigenlijk uitmaken maar ik weet het niet omdat mijn ouders.... Ik weet het niet want de vorige keer dat zijn ex dat deed is hij begonnen zichzelf te gaan snijden en hij zei dat hij zich eindelijk beter voeld door mij... En dat is echt een half jaar. En wat als hij gaat doorlullen dat ik niet geloof?
Hey hoi,

Wat goed van je dat je jouw verhaal even kwijt maakt en hulp zoekt. Luister, wat jouw vriendje doet is niet goed. Dit valt onder aanranding en dat is wettelijk strafbaar. Het is jouw lichaam en wie het ook is zonder toestemming mag die persoon niet aan jouw lichaam zitten. Bespreek het met jouw vriendje, zeg dat je het niet wilt op een sterke toon. Maak het echt duidelijk! Luistert hij dan nog niet? Meld het dan bij zijn of jouw ouders zij kunnen dan met hem erover praten. Je kan ook een stap verder gaan en hem aanmelden bij de politie, die zullen hem sowieso straffen en voorkom je dat hij dit bij andere meisjes doet!

Als je je niet veilig voelt in een relatie dan moet je het beëindigen. Je moet niet denken over wat hij of een ander denkt maar (net zoals AnonymousM zei) over jezelf. Je moet niet denken over de gevolgen van het uitmaken. Als je het niet uitmaakt kan dat slechte invloed op jouw toekomst hebben. Als je het uitmaakt zitten er wel een paar gevolgen achter je aan maar daarna eindigt dat. Wat hij doet maakt niks uit, hij zegt dit alleen om jou te houden als zijn "popje" om mee te spelen. Be the power woman! Jouw veiligheid en geluk is het allerbelangrijkste!

Ik hoop dat je er wat aan hebt

Xx Darlinyou
Hey,

Maar wat als hij zich taat snijden? Dan is het mijn schuld..

Nee, ik ga niet naar de politie.. Want is het strafbaar, spelen met iemands borsten terwijl iik gewoon nog al mijn kleren aan had. Want hij deed het laat maar zeggen wel over mijn kleren heen. En ik ga al hellemaal niet naar mijn ouders..

Liefs,
Lise
Al is het een kus als je dat niet wilt is het seksuele intimidatie en dat blijft strafbaar ook ben je gekleed want het is niet als ik jou tegenkom een knijpje in de poep geef en eens een tiet vastpak terwijl je gekleed bent dat het ok is wat ik deed het is en blijft een soort van aanranding.

Gaat hij snijden dat is zijn keuze en niet jou probleem want denk eraan straks of morgen loopt het uit op verkrachting omdat hij denkt zij laat toch alles toe. Wat als hij die nacht op je kruipt omdat hij seks wilt. Je bent een jonge vrouw en geen sekspop die je misbruikt als je goesting hebt want jij hebt je gevoelens en laat je niet kennen want nee is nee en al snijd hij niet jou schuld want als bv ik mij snij omdat je zei Taylor transseksueel ben je zeker dan is dat mijn probleem want wat deed jij verkeerd? Als je geen seks wilt of dat hij van jou moet afblijven moet hij dat respecteren want het is nog altijd jou lichaam en niet te zijne
Hey,

Ja klopt dat is eigenlijk wel zo.

Ja oke. Ik zal sws nee zeggen als hij iets probeerd.

Ik denk dat ik het zeker weet dat ik het uit ga maken.
Maar hoe moet ik dat doen?
We wonen een uur van elkaar vandaan en ik zie hem pas 2 november. Dan komt hij naar mij toe en dan is het ook lullig om te zeggnen nadat hij een uur heeft gereden om hier te slapen van het is uit weet je wel.
Of moet ik dan gaan bellen omdat ik hem niet zo vaak zie?
Want appen ga ik sws niet doen als ik het uit ga maken.
Of moet ik het gewoon nog niet uit maken omdat ik hem toch niet zo vaak zie.
En weetje ergens heb ik nog wel gevoelens voor hem...
Hey,

Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik heb sinds mijn vakantie, dat ik op vakantie was een vriendje. Waar ik zoveel spijt van heb dat ik ja heb gezegt. Hij doet nu dingen die ik niet wil. Hij zit aan mijn borsten ook al zeg ik nee. Hij gaat door en nu weet ik echt niet wat ik moet doen. Want als ik het uitmaak, wat mischien wel makkelijker is. Krijg ik gezeik met ouders. Dus ik weet niet wat ik moet doen. Binnekort komt hij een nachtje bij mijn huis slapen. Hij wil ook de hele tijd zoenen, en denkt altijd dat ik lieg. En volgensmij doet hij zich soms anders voor. Ik weet het niet meer.

Groetjes,


Leg je ouders gewoon uit wat hij allemaal bij je doet! Ik weet zeker dat ze hem dan ook raar zullen vinden en niet meer laten slapen. Dan begrijpen ze jou veel beter en kunnen ze je helpen.
Ik denk best bellen en zeggen dat je niet wilt dat hij de 2de komt. Vraagt hij waarom zeg je eerlijk dat jij je zeer ongemakkelijk voelt doordat hij je betast en dat jij dit niet wil, dat je je een beetje gebruik voelt.

Hij zal inzien dat jij het niet leuk vind zo niet zeg je eerlijk dat als hij je niet respecteert en jij enkel een lust bent je het wilt uitmaken dan heeft hij 2 keuzes of hij laat jou gerust en er is seks als je wil of hij stapt op

Hey L004,

 

Dat gaan mijn ouders niet snappen als ze dat zouden snappen was ik echt heel blij geweest.

 

Hey Taylor,

 

Het gaat nu een beetje lastig om dat nog te doen want hij word vrijdag avond opgehaald en hij heeft vrijgevraagt dus dat zou best lullig zijn.  En als ik eerlijk tegen hem ga zijn is het ook meteen uit.

 

Maar ik weet al wel een paar dingen wat we gaan doen. We gaan zaterdag avond rond 8 uur naar me oom en tante om daar met me neefje op te passen. Ik ga dan zorgen dat ik zaterdag middag douch waardoor ik 20 minuten á een half uur douch wel met mijn haren kammen enz. bij. En ik hoop dat hij dan ook ‘s middags gaat douchen, omdat we laat weer zijn gaan we daarna niet douchen maar we douchen wel apart (!!!), en hij doet er ongeveer 20 minuten over en dan zijn we al ongeveer 45 minuten niet bij elkaar. Zondag gaan we ‘s ochtends naar de kerk waar ik eindelijk blij mee ben. Dus dan zitten we wel anderhalf uur naast elkaar maar doen we verder niks. En elke keer dan net voor de preek tijdens de colecte word er een rol mentos uitgedeelt. Dus de vorige keer was het echt fk dom. Dus ik vraag aan hem van wil je ook een snoepje ( en ik laat die mentos rol zien ) hij keek echt van wtf, even wat valt er nu niet te snappen aan de vraag wil je een snoepje als je ook nog de mentos rol laat zien?, maar toen zei hij nee en toen zei mijn moeder zo tegen mij van leg het dan even uit ….. snapt het niet. Ik zo van wat valt er uit te leggen aan de vraag wil je een snoepje? Nou ging zij het even “uitleggen”: Voor de preek eten we altijd een snoepje en wil jij er ook een? Echt applaus wat een goede uitleg. En toen wou hij opeens wel. En na de kerk gaan we nog naar mijn opa en oma. Ik moet alleen zaterdag nog even zorgen dat we overdag wat gaan doen zodat we niet alleen maar netflix gaan kijken enz. Ik ga denk ik gewoon voorstellen om naar de film te gaan ofzo en dan hoop ik dat ze ons niet kunnen brengen dus dan stel ik voor of hij het erg vind als we dan wel een uur moeten fietsen hij zegt waarschijnlijk ja. En dan zorg ik dat we daarna nog ergens wat gaan drinken of bij de mac wat gaan eten ofzo. En dan zijn we zowat de hele middag weg. Sorry voor deze lap tekst.

 

Waarschijnlijk gaat hij als ik dat zeg het uitmaken.

 

Liefs,

Lise

Reageer