Help


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een jongen van 17 jaar en heb nog nooit gezoend of een relatie gehad en denk dat ik dat ik dat ook niet krijg door mijn uiterlijk

11 reacties

Hi iemaaand,

waarom denk je dat je door je uiterlijk niemand kan krijgen?

Mama zegt altijd "op elk potje past een deksel", dus dat geldt voor mij, maar ook voor jou en voor iedereen.
Het spreekwoord is dus niet "op elk potje past d e z e l f d e deksel". Dat je het weet :D

Overal op straat enzo zie je stelletjes (J-M, M-M, J-J) lopen en vaak zijn ze niet precies jouw smaak en soms wel, dus datzelfde wat voor mij geldt, geldt ook voor jou.

Shakespeare (1564-1616) zei het al lang geleden: "Beauty is in the eye of the beholder"? en daar hebben ze het ruim 400 jaar later nog steeds over, dus ja, nu jij weer :)
https://nl.wikipedia.org/wiki/William_Shakespeare

Oh ja, het betekent zoiets als “schoonheid zetelt in het oog van de waarnemer” en het is een gezegde dat uit de Griekse oudheid stamt. Meestal wordt daar de betekenis “over smaak valt niet te twisten” aan gegeven.

Ook lekker, zeg ik net dat het van Shakespeare komt, want die wordt gelijk door google genoemd, maar die had het dus ook gwn gepikt. Het komt dus van de Grieken 3 eeuwen voor Christus :)

Dat kun je lezen op:
https://www.phrases.org.uk/meanings/beauty-is-in-the-eye-of-the-beholder.html

Ik zag in een ander topic dat je o.a. als reden noemde dat je rood haar hebt, maar das volgens mij geen reden dat niemand iets met je zou willen. Ik weet wel dat de één misschien liever blond heeft, maar de ander kan weer op rood vallen, dus dat.

Jongens met rood haar kunnen gwn Holland's Next Top Model winnen. Vorig jaar won Montell, terwijl Ritse met zijn blonde krullen het eerst leek te gaan winnen. Mooi niet dus, die leuke, lekkere Montell met zijn rode haar ging met de hoofdprijs naar huis. Montell is echt leuk. Hij heeft ook nog sproeten 🆒

Kijk zelf:
https://www.youtube.com/watch?v=J839-iqhPLg

De muziek in de finale is trouwens van Lucas & Steve - Love On My Mind
https://www.youtube.com/watch?v=TQ0E2lfl7Ho

Je moet de tekst niet te letterlijk nemen, want ze zingen "I can live without you", maar das natuurlijk n i e t voor jou bedoeld

Dus ja, who cares, ga lekker dansen op de muziek van Lucas&Steve of op hele andere muziek, want smaken verschillen en je versiert vast ergens een leuk meisje of zij jou ;)

Verder zijn er best wat bekende roodharige mannen, zoals je op dit lijstje kunt zien:
https://www.lindanieuws.nl/nieuws/lijstjevandedag/11-x-knappe-mannen-met-rood-haar/

Om er maar eentje te noemen: Ed Sheeran

Dus ja, rood haar lijkt mij niet een reden, dus ben benieuwd waarom je zo over je uiterlijk denkt.

Btw, ik zag vandaag nog een leuke jongen met rood haar (alleen op zijn hoofd :P) op het naaktstrand, dus als jij dat was zou ik me geen zorgen maken. Alleen zie jij mij vast niet zitten, omdat jij volgens mij (andere topics van jou) op meisjes valt en ik op jongens, dus val ik af 😞.
Nou ja, dan ga ik maar een ander potje (ben geen lesbi) of een andere deksel zoeken :)

Ga je wel al uit met vrienden of vriendinnen of heb je een leuke hobby of sport, met andere woorden, kom je wel eens leuke meisjes tegen?

Ik lees het wel.

Groetjes,
M&M's
De laatste week ben ik veel uit geweest in verband met een festival en ben ik best leuke meiden tegen gekomen
Hi iemaaand,

Ok, leuk zo’n festival en ook wel leuk dat je er leuke meisjes tegen bent gekomen.

Gaan jullie elkaar vaker zien of hebben jullie nog niks afgesproken of heb je hun insta of app niet?

Btw is er iets waarom je denkt dat meisjes je om je uiterlijk niet zouden willen?

Groetjes,
M&M’s
Heb insta verwijderd en heb haar nummer niet gevraagd. Ik ben wat aan de dikke kant
Hi iemaaand,

Ok, je had je eigen insta al verwijderd, dus ja, die kun je dan niet geven. Verder geen gegevens uitgewisseld, maar iig wel een leuke tijd gehad met elkaar.

Misschien kom je ze nog wel eens tegen of komen ze niet uit de buurt?

Je bent wat aan de dikke kant. Is dat vooral iets wat je zelf vindt of vinden anderen (familie/vrienden) dat ook als je het ze eerlijk vraagt?

Soms denk je dat je niet aan een bepaald schoonheidsideaal voldoet, omdat iedereen of zijn insta en in de media sws doet alsof iedereen altijd slank moet zijn, gespierd, lekker bruin door de zon, superwitte tanden moet hebben en npg een heleboel van die dingen, die niet waar zijn natuurlijk.

Als je om je heen kijkt zie je gewoon hoe de mensen zijn en gelukkig is niet iedereen zo dat hij of zij aan dat beeld van mooi zijn voldoet.

Jij bent wsch eerder gewoon een leuke, normale jongen dan dat jij er afwijkend uit ziet.

Als je het vervelend vindt dat je misschien een kilootje te zwaar bent en je wilt er een beetje tijd en moeite in steken en als je denkt dat je jezelf daardoor beter gaat voelen zou je misschien wat meer kunnen gaan sporten. Misschien doe je dat al, maar kun je meer specifiek trainen op bv. een beetje vet verbranden. Dat klinkt misschien heel raar, maar je kunt aan de ene kant spieren trainen om breder te worden, maar je kunt ook meer trainen om een love-handle ofzo wat weg te trainen.

Je kunt gewoon simpel wat meer gaan wandelen of fietsen of hardlopen of een potje voetballen bijvoorbeeld.

Lijkt je dat iets?

Groetjes,
M&M’s
Mijn ouders zeggen ook dat ik eigenlijk iets te dik ben. Ik heb eerder veel fitness gedaan maar eigenlijk alleen maar krachttraining. Ik heb mijn lidmaatschap gestopt omdat ik niet veel resultaat merkte. Ik was samen met een vriend en zij kent die vriend en het was best gezellig en heb haar uiteindelijk samen met die vriend haar naar huis gebracht.
Hi iemaaand,

Misschien een ideetje om weer een keer terug te gaan naar die sportschool en dan een combi van cardio en daarnaast wat krachttraining te doen?

Die echte spierbundels doen er ook alles aan om hun vetpercentage naar beneden te krijgen, want hoe minder vet hoe beter je de spieren ziet,

Nou moet je niet echt extreem gaan doen, maar je kunt bij de sportschool een aangepast trainingsschema vragen. Dan hoeft je gewicht niet per se lager te worden, maar de verhouding vetmassa/spiermassa een beetje meer richting spieren gaan.

Misschien kun je zelf bedenken of je qua eten en drinken (frisdrank met veel suikers enzo hebben veel calorieën) wat aanpassingen kunt doen.

Je hele leven omgooien hoeft wsch ook weer niet, maar soms zijn er dingen die je simpel aan kunt passen en dan dus ook makkelijker vol kunt houden.

Met wat steun uit jouw omgeving moet je dat vast wel lukken.

Doe het alleen als je er zelf achter staat en je er gelukkiger door wordt. Je bent nu wsch ook al een mooi persoon, alleen voor je gevoel kan het beter. Het is dus niet erg om er dan iets aan te proberen te veranderen.

Wie weet kom je daar nog leuke meisjes tegen. Das 2 vliegen in één klap.

Succes met alles wat je doet.

Groetjes,
M&M’s

Btw ik ben strakjes tot vanavond laat wsch offline, dus mocht je nog wat te vragen hebben, weet dan dat ik later ga reageren en ik je dus niet aan het negeren ben 🙂
Dankje voor al je hulp
Hi iemaaand,

Graag gedaan, geen dank, dus np

Als je nog vragen hebt stel ze gerust.

Misschien is er nog wel iemand anders die goede tips heeft en helpt je dat om dingen vanuit verschillende kanten te bekijken en de beste tips dan te gaan gebruiken. Dus alle reacties zijn welkom.

Tot later.

Groetjes 🙂,
M&M’s

Reageer