Hehe... Wat nu?

  • 19 March 2018
  • 5 reacties
  • 192 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Yes, hello iedereen 🙂 Jullie kennen mij van me vorige paar topics. Deze gaat weer over het meisje. Ik heb mensen tenslotte een Update belooft, dus hier komt ie.


Toen ik aan het trainen was, hoorde ik haar praten met de coach. En ik verstond "Ik ga stoppen". Ik was toen aan het gewichtheffen, en liet letterlijk die stang bijna op me voet vallen. Yeah, ik was zo geschrokken. Ik ben nu verdrietig op een of andere manier, omdat ze er niet vaak was, omdat ik nu eindelijk de reden wist dat ze niet kwam, en ik niet vaak met haar kon praten. Ik weet niet wanneer ze gaat stoppen, waarschijnlijk over 1/2 lessen. Maar alsnog, wat moet ik nu? Hier was ik al bang voor. Dat het "Te laat" zou worden, en dat het nog verder gaat dan dit. (Misschien krijgt ze een vriendje) Dus, moet ik nu actie ondernemen en om haar nummer vragen? Sorry dat ik hier nog steeds mee doorga, het is eigenlijk niet zo lastig. Alleen ik heb het voor mezelf lastig gemaakt. Ik hoop dat ik helderheid krijg, want ik kan nu ook niet nadenken.

Thanks alvast!

-Robin

5 reacties

Hallo robin,

Ik begrijp hoe het voelt als ze weg gaat.
Je praat altijd gezellig met haar en dat is hartstikke leuk.

Maar nu komt het erop aan.
Je moet haar nummer vragen, het is niet gek.
Want zij weet toch ook dat je met haar gezellig kletste?

Het is verder niet gek dat je het lastig maakt.
Je maakt het niet lastig, het is een beetje eng.
Want misschien gaat het wel een andere kant op.
Maar die kans is klein, je komt hier leuk en aardig over.

Ik wens je dus veel succes met dit probleem.
En hoop natuurlijk op een update, haha.
Groetjes lemac
"Dus, moet ik nu actie ondernemen en om haar nummer vragen?"
Sure.
Je zou iets kunnen zeggen rond de trend van:
"Ik zou graag ook nog buiten de sportschool contact hebben,"
Nouja, daarvoor moet je niet bij mij zijn.

"Alleen ik heb het voor mezelf lastig gemaakt."
Waar herken ik dat nou van.....?
Thanks jongens, ik ga het proberen 🙂 Ik hoop dat ze ja zegt
Goed dat je he gaat proberen, topper!
Hey allemaal! Ik heb het gevraagd, ze gaf haar nummer! Ben echt super blij dat ik deze stap zette. Ik merkte ook dat ze blooste vóórdat ik uberhaupt zei, dat viel me wel op. Maar voor de rest, vroeg ik het gewoon kalmpjes. Geen gestotter of iets (Alhoewel ben ik niet de beste met meisjes) Maar het lukte! Dat was het beste :)


Nogmaals bedankt naar de mensen die me erg geholpen hebben 🙂

Reageer