Vraag

hebben jullie ook...

  • 19 February 2018
  • 11 reacties
  • 258 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hebben jullie ook dat je het gevoel hebt dat je zo lelijk bent dat je 4ever alone blijft? of ben ik de weirdo hier? ?

11 reacties

Je bent niet de enige.
Ik gok zelfs dat veel mensen hetzelfde denken over zichzelf.
Je bent niet de enige meid ?
Hiero
Je kan nog nooit weten of je voor sltijd alleen blijft er loop vast wel iemand rond die jou leuk vind
You're not alone...
Same..
Je bent zeker niet alleen
herkenbaar....
Ik heb het zelfde
hehe,

het voelt misschien wel zo maar geloof mij op mijn woord dat is namelijk echt niet zo. Er is echt iemand hier op deze planneet die jou leuk en knap vindt dat weet ik zeker. Het is gewoon een kwestie van geduld hebben tot je diegene tegen komt, en ik weet het dat wachten is niet leuk maar het is nu eenmaal zo, ik dacht ook dat ik nooit iemand zou tegen komen die mij leuk en knap zou vinden, overigens wist ik zelf niet eens wat verlief zijn was omdat ik het nog nooit was geweest.

Opgeven moment zat er een meisje in mijn klas waarvan ik via via hoorde dat zij mij leuk vondt, Het ging alleen helemaal niet goed met mij zat al 5 jaar in een depressie en niemand wist het. echter dacht ik dat ik haar ook wel leuk vond en dat een vriendin maybe me helpt om wat blijer te worden en het leven weer op te pakken. Toen ik het eenmaal met haar had begonnen mijn twijfels, iedereen praatte over zo'n fijn gevoel in je buik en en dat je echt gewoon blij werd enzo, maar Uhm dat had ik niet en ik werd er al helemaal niet blijer van, toen kwam ik er al snel genoeg achter dat ik helemaal niet verliefd was op haar en dat ze gewoon in mijn friendzone hoorde, beetje klote als je dat tegen iemand moet gaan vertellen nou toch maar snel gedaan en de relatie gestopt pfff wat was ik opgelucht. maar toch had opeens niemand meer om mijn problemen tegen te vertellen want dat deed ik wel gewoon voor het eerst uiteindeljk met een beste vriend van me tegen mijn mentor verteld... na een poging tot suicide werd ik opgenomen waar ik een meisje ontmoete, Holy crap, toen ging het gewoon tekeer in mijn buik toen ik haar voor het eerst zag ik werd helemaal blij en gelukkig was zo ontzettend fijn. uiteindelijk elkaar beter leren kennen en we deden alles samen de hele dag door. uiteindelijk een relatie gekregen en wat was ik blij ik had ontdekt wat echt verliefd zijn is, we zijn nu 8 maanden verder en ik kan met trots zeggen voor mij dat ik het liefste, mooiste, en leukste meisje ooit heb ontmoet. en ze maakt mij de gelukkigste jongen ter wereld. verliefdheid gaat langzaam over tot echte liefde en het begint echt te voelen en je begint echt te denken dat je de rest van je leven bij haar wil blijven (en ja dat wil ik). maar ik ben dus echt super verliefd. we hebben natuurlijk beide problemen maar we vechten samen om alles beter te maken en samen te vechten voor een toekomst.

wat ik hiermee duidelijk wil maken is dat je vanzelf liefde vindt, maar neem geen overhaaste beslissingen ga niet meteen als je te horen krijgt of denkt dat iemand je leuk vindt liefde met haar delen. kijk eerst of je ook echt verliefd bent op hem/haar want liefde moet van twee kanten komen. maar het komt echt vanzelf, dat weet ik zeker!

heel veel succes.

groetjes anoniem9000;)

Reageer