Heb ik nog een kans?

  • 13 March 2018
  • 1 reactie
  • 97 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo lezers,
Ik heb een probleem, als iemand iets weet wat ik kan doen zou die gene mij ontzettend blij maken.
Het is best een verhaal dus ik zou het erg waarderen als je het uitleest en meedenkt. Bedankt alvast.

Hier gaan we.
Ik was met school op reis naar het buitenland, ik heb daar een paar mensen leren kennen, waaronder een meisje. Vanaf het moment dat ik haar zag vond ik haar leuk en ben ik met haar en die groep opgetrokken en dat was hardstikke leuk. In het vliegtuig terug zat ik naast haar en zei ik dat ik haar wel leuk vond. Ze zei dat ze me wel aardig vond enzo, maar niet leuk. Ik heb een gevoel waar dat vandaan komt en ik kan alleen zeggen dat dat mijn schuld is en hardstikke dom van mij was. Maar goed, terug naar het vliegtuig. Ik was er echt kapot van en wist niet wat ik moest zeggen. Het was best ongemakkelijk. Terug op school zie ik haar wel eens en zit ik soms in de pauzes bij die groep. Ik ben soms alleen met haar en dan zie ik weer hoe ontzettend leuk ze is. Maar het is zo ongemakkelijk. Ik weet echt niet wa t ik moet zeggen, ik weet wel dat ik wil dat het niet meer ongemakkelijk is en het liefst wil ik met haar uit enzo. Maar ze heeft me dus een keer afgewezen, heb ik nog een kans of moet ik door?

Ik ben blij dat je het tot hier hebt door gelezen en het is top als je iets weet. Sorry als het verhaal soms wat onduidelijk. Nogmaals bedankt

1 reactie

Nou ja ik denk dat ze. wel wat voor je voelt maar niet genoeg je zou bijvoorbeeld met. Haar alleen afspreken een paar. Keer en zo opbouwen je vetrouwen winnen

Reageer