Hard to get?

  • 26 October 2017
  • 7 reacties
  • 322 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,
Ik ben verliefd op een jongen op mijn school en ik heb sterk het vermoeden dat hij me ook leuk vindt. Nu heb ik op internet gelezen dat hard to get heel goed werkt bij jongens. Ik wil dat weleens uitproberen. Het kan soms helpen iemand voor je te winnen door te doen alsof je moeilijk te krijgen bent. Je wilt degene waar je een oogje op hebt natuurlijk niet gemeen behandelen of kwetsen, maar je kunt interessanter voor hem worden als je een beetje afstandelijk doet. Dat is hard to get spelen. Eerst geloofde ik er niet zo in,maar ik ben er laatst achter gekomen dat het wel klopt. Normaal praat ik niet zoveel met mijn crush en ben ik te verlegen en ben ik dus een beetje mysterieus voor mijn crush. Toen wilde hij steeds weer mijn aandacht en probeerde te plagen enzo. Een week geleden durfde ik eindelijk tegen hem te praten en we hadden een leuk gesprek en vaker op de dag zei ik gedag enzo maar na een tijdje leek het wel alsof ik hem teveel aandacht gaf waardoor ik niet meer mysterieus leek. En dat is juist niet de bedoeling als je iemand aan de haak wil slaan! Daarom is nu mijn vraag; hoe moet ik hard to get spelen? En zijn er nog dingen die ik moet weten daarover?

X

7 reacties

natuurlijk is het niet de bedoeling om een beetje onintteresseerd zijn want dan denkt hij dat je hem niet leuk vind en zal je met rust laten maar ik denk dat ze met hard to get bedoelen bijvoorbeeld als hij vraagt af te spreken dat je ff wat 'drukjes' bent en dus kan je niet meteen de middag ofz maar pas een paar dagen later. ( niet meer dan een week hoor ) en bijvoorbeeld dat je ook met andere jongens gaat praten of mee gaat plagen . ( geef hem ook nog wel aandacht hoor maar niet constant ) en als je dingen vertelt, doe het kort zeg maar bijvoorbeeld als je naar de stad gaat met iemand : ik ga naar de stad met een vriend/vriendin van me straks en later komt nog een vriend van der die ik ken. en niet : jaa ik ga naar de stad met 'lucas' , dan gaan we lekker naar de mac ff hamburger halen en misschien ook wel naar de bios met een vriend van der die me bijkbaar leuk vindt, ik app bijna elke dag wel met hem .
jongens willen zich graag vragen van : met wie gaat ze? en wat gaat ze doen etc.
oke misschien is dit niet goed dus sorryy hiervoor haha dan maar volgens mij is er ook een how to do van hard to get op -wikihow-
Hoi,

Bedankt voor het reageren! En ik vindt het echt wel goed,hoor wat je allemaal verteld. Dat geeft me een idee van hoe ik het moet doen. Maar nu heb ik ook nog een vraagje voor jou; ik zie hem alleen maar op school en een keer in het weekend maar dat zijn ook lessen. Heb je tips voor hard to get spelen op school? En ik zie hem wel een aantal keer op school maar ga niet uitgebreid elke keer kletsen met hem als ik hem zie,soms gebeurd dat wel maar niet altijd haha
Hey! Het lijkt mij voor de jongen voor wie je gevoelens denkt te hebben niet zo fijn als je eerst zijn vertrouwen wint en aardig tegen hem doet, om daarna afstandelijk te doen. 'Hard to get' is niet echt een goede start van een eerlijke, fijne vriendschap of verkering; je wilt elkaar kunnen vertrouwen, toch? Ik denk dat je deze jongen pijn kan doen met 'hard to get' 'spelen'.

Daarnaast is er geen enkele reden om jezelf interessanter voor te doen dan je zelf bent; je bent al hartstikke interessant! Als iemand (jongen of meisje, dat maakt natuurlijk helemaal niets uit) dat niet inziet, dan is hij/zij jouw tijd volgens mij ook niet waard.

Doe vooral aardig tegen elkaar en praat met elkaar, zeker als je gevoelens voor iemand hebt. Doe niets waar je je niet fijn bij voelt en vertel je ouders/verzorgers wat er in jouw leven op school en met vrienden gebeurd! Je gelooft het misschien niet, maar er zijn enorm veel dingen die zij ook begrijpen en waar ze je graag bij willen helpen!

Groetjes, Rosie 🙂
dankjulliewel allemaal,iemand nog tips?
Als jongen vind ik het zelf niet zo leuk als iemand 'Hard to get' speelt omdat ik hiervan een beetje in de war raak: 'vind ze me nou leuk of niet?' Vaak denk ik ook dat je niet interessant bent voor diegene. Maarja dat is mijn mening?

~Juso
je moet aardig en hints geven en dan weer gewoon doen en dan weer hints enzovoort uiteindelijk kan jij jou dan vragen en dan is er een HAPPY WNDING

Reageer