Haat ze me ofzo?

• 7 maart 2016
  • 7 reacties
  • 235 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo iedereen!

Ik had met een goeie vriendin (We waren eerder op elkaar maar nu niet echt meer) een gesprek in whatsapp maar ik zei iets en toen begon vroeg ze wat ik daarmee bedoelde maar het was niet de bedoeling dat ik dat stuurde dus ik antwoordde er niet op. Zij begon meer te dringen en toen probeerde ik op een andere onderwerp te komen maar zij wou dat ik antwoordde dus toen zei ik dat niet wou antwoorden en ja toen blokte ze me.
En op school zegt ze ook niets meer en haar vriendinnen doen ook wel wat gemeen tegen mij.
Is ze nu boos op mij en hoe wil ik dit dan doen?
Ik zelf zit hier erg over in.
Het is erg moeilijk om met haar te gaan praten omdat ze ja het lijkt of ze dat echt niet wilt en ze doet alsof ik niet besta en haar vriendinnnen helpen haar dus dat gaat niet echt helpen...
Kan iemand me hiermee helpen?

7 reacties

Heey,

Vervelend.. heb je al geprobeert contact met haar te leggen?
Dit kan even spannend zijn, maar uiteindelijk wel het beste!

Misschien kun je hierover praten met een goede vriend die je vertrouwt.
Meestal praten met iemand lucht al enorm op!

Succes!
Hmm.. wat vervelend..

Als iemand je op Whatsapp blokkeert, kun je diegene wel gewoon een sms sturen, toch?
Stuur haar bijvoorbeeld dat je morgen (in de pauze/na school/ of iets dergelijks) even wilt praten, zonder haar vriendinnen...
Ook zou ik zeggen dat je het haar wil uitleggen wat je bedoelde. Ik zou het persoonlijk erg vervelend vinden als iemand iets voor me achterhield. Misschien snapt ze het wel gewoon..
Maar dat moet je zelf weten.

Als ze niet komt opdagen, is dat haar probleem. Vind het sowieso een beetje laag om jou meteen te blokkeren..
Sprekende mensen zijn te helpen toch?

Veel succes!

xo M
ik heb haar beloofd dat ik nooit over onze relatie zullen praten en ik wil die belofte ook niet breken...
Ze is niet altijd online op haar mobiel maar ik kan proberen haar over te halen om me te deblocken.
Ik wil niet met haar op school praten omdat er zo'n klasgenoot is die graag een verkering tussen ons wil zien dus ik wil niet dat hij er iets van gaat opmerken...

Ik weet het niet misschien had ik iets verkeerd gezegd....
Maarja ik ga proberen.
Ik heb een sms gestuurd een tijdje geleden en nu heeft ze me gedeblokkeerd en een appje gestuurd waarin ze zegt dat ze gewoon niet meer vrienden wil zijn omdat we niet bijelkaar passen?....

Nou...

Maar iedergeval bedankt voor jullie hulp! (Positief bedoeld)
Badge +17
Je moet haar ook niet gaan pushen. Heel leuk wat jullie hadden, maar als zei het opeens niet meer wilt dan is het zo. Het is niet leuk om aan iemand te kleven die jou niet wilt en het is ook niet leuk voor degene die met jou zit opgescheept.
Zij heeft je netjes duidelijk gemaakt dat ze geen vrienden wilt zijn en dat moet je dan appricieren en accepteren. Je vindt wel weer iemand anders, neem je tijd.
Ik pushde haar niet echt vond ik.

Ik heb via sms gezegd dat het me erg speet van wat ik gedaan heb en dat ze misschien mij wil deblokkeren.

Op de App heb ik dit gezegd: "Hey.... Kunnen we misschien weer gewoon vrienden zijn zoals voor het ene ding?" (ding = toen we een beetje close waren).

Maarja als zij nee zegt dan moet ik maar stoppen.
Badge +17
Fysieke littekens gaan vaak niet weg en blijf je zien. Mentale littekens kan je niet zien, maar blijf je wel houden. Dat wat jij hebt gedaan vond ze dus niet chill en dat heeft ze je duidelijk gemaakt.

En inderdaad, als zij nee zegt, moet je stoppen. Goed dat je dat zelf inziet.

Reageer