Vraag

haar verkering vragen, maar waar en hoe?

  • 8 November 2019
  • 10 reacties
  • 187 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo!

ik ben jessica en ik ken dit meisje al voor een tijdje en ze is echt super leuk! We praten al kei lang en we vinden elkaar leuk! Ik ben eig aan het wachten voor een speciaal moment wanneer ik haar verkering kan vragen. :)

ik had dus het idee om haar te vragen op het schaatsbaan! We gaan zondag op een date. We gaan eerst schaatsen en dan uit eten!

is het een goed idee als ik haar verkering vraag op de schaatsbaan en het vervolgens vieren bij het restaurant. Of dat ik haar vraag buiten de schaatsbaan ofsoiets! Haha ik ben een beetje heel erg nerveus.

groetjes,

Jessica.


10 reacties

Heyy,

 

Ik denk dat het echt leuk is om haar dan om verkering te vragen!

 

Groetjes, Hannah

Klinkt als een leuk idee! ben alleen wel bang dat het eten erna akward kan worden als ze nee zegt. 

Nu ben ik wel benieuwd naar hoe het is gegaan :)

Reputatie 1
Badge +1

Vraag haar verkering tijdens een of andere actie zoals het winkelcentrum blokkeren voor klimaatverandering of iets anders.

Hallo iedereen! Het is super gegaan :) ze is nu mijn vriendinnetje💓 Alles is gegaan zoals gepland toen ik haar vroeg heb ik haar ook een ketting gegeven die past bij der innerlijk etc. Ze was zo blij en vandaag was gewoon uitstekend 😊 Het kon niet beter haha!

Omg, 

Nice

Reputatie 1
Badge +1

Nice bro, bij mij wilt het fixen niet echt lukken.

 

-De vriendinloze NoLife.

Reputatie 1
Badge +1

Hoe wist je haar te fixen trouwens?

 

-De vriendinloze NoLife.

Hallo Jessicahaha :)

Goed van je dat je nu een vriendin hebt! Ik heb al sinds ik 5 was geen vriendin meer gehad dus al 8 jaar vriendinloos. Ik wil ook dolgraag een vriendin.

-Dr8gon99

Goede zet! Niet te uitbundig uitpakken als ik deed vorig schooljaar met schaatsen bij mijn crush😅😅😅 suc6

Reageer