Vraag

grote of kleine tieten?

  • 28 March 2023
  • 9 reacties
  • 493 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hoi hoi ik had een vraagje:

Wat vinden jullie aantrekkelijker grote of kleine tieten?

Ik heb zelf niet zo grote(k weet mijn eigen cupmaat niet, gebruik sportBHs)maar was erg nieuwsgierig 

Lijkt me leuk asl er mensen reageren 


9 reacties

Badge

ik zelf hou vooral van grote maar ik vind kleine ook wel iets aantrekkelijks hebben

 

Reputatie 4
Badge +3

tja mij maakt het niet echt uit , beide is wel mooi alleen hangt er vanaf bij wie yk . sommige meiden vind ik wel echt mooi met grote borsten en andere vind ik gwn mooi ookal hebben ze gwn hele kleine

Reputatie 7
Badge +17

Ik hou op zich van niet al te grote, maar het hangt idd van de persoon af.

Reputatie 6
Badge +4

Wat is groot en wat is klein?

Maar mij boeit het niet echt, het valt op als je ‘grote’ hebt, net als bij jongens met iets anders, maar waarom zou iemand daarom een relatie met je nemen? Het maakt iets niet beter, lijkt mij?

Reputatie 7
Badge +17

Klopt @VragenVragen  Voor een relatie zou het mij ook niks uitmaken. Dan gaat het mij echt om de persoonlijkheid. Het is natuurlijk wel normaal om bepaalde uiterlijkheden meer of minder aantrekkelijk te vinden.  Ik denk dat TS de vraag ook zo bedoelde.                                               

Ik zelf heb meer een voorkeur voor kleinen boobs om dat ik zelf vrij grooten  boobs heb  cup 90 D en het niet mooi vind bij mij  maar het licht echt aan iemands lichaam  maar mijn voorkeur gaat toch naar kleinen boobs.

 

Reputatie 1
Badge

Hey ik vind zegmaar ongeveer de grote dat je er wel gewoon in kan knijpen enzo en ja gewoon ongeveer cup c wel geil denk

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Eendjes,

Ikzelf ben meer van grotere, maar het ligt soms ook aan de persoon zelf.

Groetjes, Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +7

Boeit mij eigenlijk niet zoveel.

In ieder geval ook niet te grote

Reageer