Girls.. Wat is Sexy bij een jongen?

• 25 maart 2015
  • 22 reacties
  • 1088 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Heej Girls! (Of Boys die dit lezen :D)

Wat vinden jullie aantrekkelijk aan een Jongen? En dan ook Sexy! :)

Bedankt voor het invullen!

GoodBye

22 reacties

Bruine ogen 
Vind je dat Sexy?
*** ik heb Blauwe ogen 😞
blauw kan ook wel maar die heb ik zelf en ik wil een jongen die niet op me lijkt want ik haat mezelf
en tis al een wonder als ik ooit iemand krijg
De nummer 1 'must' in een jongen is voor mij humor. Als we elkaar aan het lachen kunnen maken vind ik dat echt heel aantrekkelijk.
En ik vind magere jongens sexy. Ik hou niet van gespierd of iets dergelijks. 
Heey, klinkt misschien cliché maar ik vind jongens die lekker bruin zijn, knap en met een sixpack echt t sexiest van allemaal.
xxx
1. Knap gezicht
2. Blauwe ogen en (donker)blond haar
3. Sixpack
4. Als een jongen soms geinteresseerd naar je kijkt
5. Jongens die een "denk gezicht" hebben dus op een bepaalde manier kijken als ze nadenken maar ga dit niet faken
Bedankt voor jullie antwoorden!
Heei
Een jongen moet vooral aardug zijn, de rest maakt eigenlijk niet uit. Tyurlijk is het leuk als een jongen wat met zn uiterlijk doet maat het is niet belangrijk. Een jongen met bruin haar en bruine of blauwe ogen vind ik zwlf wel aantrekkelijk, maar het gaat om het innerlijk en niet om het uiterlijk!
Xxx
een jongen die niet stoer gaat doen bij zn vrienden, om wat dan ook. enn donker bruin/ zwart haar haha. en ik moet me goed bij hem kunnen voelen natuurllijk!
Bedankt voor je reactie('s)
heee

1: lang haar (wel verzorgd) super sexy.
2: een mooie lach en dat hij zo naar je kijkt van ik ga stoute dingen met je doen. (zo'n lachje  als je weet wat ik bedoel)
3: een mooi lichaam (slank) sixpack altijd mooi en sexy :p
4: iemand die niet de rest na doet.
5: zo'n hipster of juist zo'n skater jongen of juist zo'n super fout type... hihi

dit dus. hoop dat je er iets aan hebt.

groetjesssssssssss
Okeyy!

THnxx

ByeBye
Heyy!

1. ik vind jongens met bruine ogen en bruin haar aantrekkelijk (anders kan ook hoor :o)
2. veel humor hebben, mij aan het lachen kunnen maken dus
3. niet TE gespierd
4. niet alleen maar aan zichzelf denken
5. ook als je met ze kan praten en ze je steunen

hoop dat je er wat aan hebt haha! 😛
Een jongen met een wat breder lichaam, spieren, humor, niet populair doen. Niet te snel met seks, wel beetje uitdagend.
 Zichzelf zijn. Lief zijn. Mooie kledingstijl en als hij hand op mijn kont legt:rolleyes:
Thanks voor jullie antwoorden!
een jongen met bruin haar en heldere blauwe ogen!!!
een sixpack is ook super sexyyy!

en ik vind roze ook altijd wel sexy bij jongens :rolleyes:
Thnxx!!!!!!!
Dav roelvink????????
Mooie witte rechte tanden, getinte huid, lichte ogen, mooi lichaam, mooie lach.
Bruin haar en bruine ogen En een zo'n stem die een beetje trilt;) ik vind het wel schattig als een sten een keertje overslaat als ie zenuwachtig is. En belangrijk! !!!!! GOED GEBIT als iemand dat niet heeft is dat al gelijk een hele grote afknapper
Gaat mij vooral om het innerlijk. Ik vind al die meiden die een perfecte jongen willen maar dom, je bent zelf ook niet perfect. Natuurlijk moet je er een beetje verzorgt uitzien maar t gaat om het innerlijk en doe dus allemaal even normaal aub. Ik moet sws met een jongen kunnen lachen, maar ook sirieuze dingen kunnen bespreken. Dat is het belangrijkste voor mij.

Kus, mij.

Reageer